دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر نیروگفت: وضعیت خاموشی ها در تابستان بستگی به رفتار مشترکین و مدیریت مصرف توسط آنها دارد.

خبرگزاری دانا

تاراسی با اشاره به تولید نیمی از گندم استان در این شهرستان، گفت: علی‌رغم پراکندگی نامناسب بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود بیش از 80 درصد مصرف گندم برای تولید آرد خبازی استان توسط شهرستان خدابنده تامین شود.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بنا نداریم نرخ نان را تا پایان امسال تغییر دهیم و نان با همان نرخ سابق عرضه می‌شود نرخ نان لواش در زنجان 350 تومان، نان بربری 1100 تومان و نان سنگک 1500 تومان خواهد ماند و اجرای این طرح افزایش نرخ را به دنبال نخواد داشت البته نرخ نان ممکن است بنا به نرخ تورم در سال آینده تغییر کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر نیرو در جریان سفر یک روزه خود به زنجان در بدو ورود به این استان با حضور در شهرستان ابهر از تصفیه خانه آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

مشاور وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه ساز و کار توزیع نان میان مردم در روستاها ادامه خواهد داشت، گفت: موضوع این طرح 82 هزار نانوایی است که 30 الی 45 روز آینده زیرساخت‌های آنها تجهیز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گیلان از وقوع زلزله 4 ریشتری در مرز گیلان و زنجان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان گفت: زلزله 4 ریشتری در محدوده شهر آب بر شهرستان طارم خسارتی در پی نداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساعت 21: 12 دقیقه امشب نهم خرداد زلزله 4 ریشتری مرز گیلان و زنجان را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز آمار ایران در گزارشی از کاهش 0.4 درصدی نرخ بیکاری در سال گذشته نسبت به سال قبل آن خبر داد، و اسامی استان‌ها با کمترین نرخ را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، استان‌های زنجان، خراسان رضوی و مازنداران در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال 1399 به ترتیب با نرخ 6.5، 6.6 و 7.0 درصد دارای کمترین نرخ بیکاری نسبت به سایر استان‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در مورد پیشنهادی بخش خصوصی به دولت، گفت: وزارت جهاد کشاورزی میزان مصرف و میزان مازاد بر مصرف کالاهای کشاورزی را مشخص کند تا یک برنامه‌ریزی مدونی برای صادرات کالاهای تولیدشده مازاد بر مصرف انجام دهد.

خبرگزاری دانا

خطر سقوط آزاد جوانی جمعیت در کشور پیش‌بینی شده چرا که زنگ خطر کاهش نرخ رشد جمعیت سال‌هاست در کشور به صدا در آمده و این مسئله به یک ابر بحران تبدیل شده اما مجلس با تصویب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده برای عبور از این بحران در تلاش است.

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: بیرون‌زدگی آب از منازل جنوبی شهر زنجان به عنوان یک معضل مطرح است که این مسئله می‌تواند در آینده به یک بحران تبدیل شود.

خبرگزاری دانا

مدیر انجمن خیریه ام‌اس استان زنجان گفت: در استان زنجان 1500 نفر بیمار ام‌اس شناسایی شده است که از این تعداد 980 نفر در "انجمن ام‌اس" تشکیل پرونده داده‌اند که بیش از 70 درصد مبتلایان خانم هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آمار ایران در گزارشی از کاهش 0.4 درصدی نرخ بیکاری در سال گذشته نسبت به سال قبل آن خبر داد، و اسامی استان‌ها با کمترین نرخ را اعلام کرد.