دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو از پیشرفت صفر درصدی سد تالوار در دولت روحانی انتقاد کرد و گفت: مردم حق دارند ناراضی باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیشترین نرخ تورم 12 ماهه در اردیبهشت ماه امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد با 46.7 درصد و کمترین آن در سیستان و بلوچستان با 33.6 درصد ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرکز آمار نرخ تورم اردیبهشت ماه به تفکیک استان‌ها را اعلام کرد که در این ماه نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه برای خانوارهای کشور 39.3 درصد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نیرو گفت: بعد از بررسی‌های فراوان یک وفاق کلی در حوزه توزیع و تخصیص آب به وجود آمده و با نام نظام مدیریت آب با حضور استادان حوزه‌های مختلف بعد از برگزاری جلسات متعدد طراحی و ارائه شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر نیرو با اشاره به وضعیت وخیم هدر رفت آب در کشور گفت: میانگین هدر رفت آب در کشورمان 20 درصد است که این میزان در برخی مناطق به 50 درصد نیز می رسد و در همین راستا در دنیای کنونی در مدیریت‌های منابع آب ارزشمندترین مورد آب پساب بهداشتی و تصفیه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در بازدید ویژه از شرکت دانش بنیان پارس سویچ، از توانمندی‌های این شرکت بزرگ و موثر در زمینه تولید و تامین تجهیزات صنعت برق دیدن و بر اهمیت این شرکت در تامین تجهیزات ایمن شبکه برق ایران تاکید کرد. در این بازدید که به دعوت سید احمد نظری، مدیر عامل شرکت پارس سویچ و خارج از برنامه بازدید وزیر نیرو از صنعت آب و برق استان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اعلام مرکز آمار ایران، خوزستان با 0.7 درصد کمترین و سیستان و بلوچستان با 5.4 درصد بیشترین نرخ تورم ماهانه در اردیبهشت‌ماه 1401 را به ثبت رساندند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق اعلام مرکز آمار ایران، استان خوزستان با 0.7 درصد کمترین و سیستان و بلوچستان با 5.4 درصد بیشترین نرخ تورم ماهانه را در اردیبهشت‌ماه 1401 داشتند.

خبرگزاری دانا

دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: بسکتبالیست‌های زنجانی به مسابقات جهانی هانگژو چین راه پیدا کردند.

خبرگزاری دانا

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به انجام واکسیناسیون دام ها و طرح جلوگیری از سقط میش‌های گله توسط این نهاد انقلابی در روستاها، گفت: 8 هزار و 116 رأس دام توسط این قرارگاه مورد واکسیناسیون و وزیت دوره‌ای قرارگرفته‌اند.

خبرگزاری دانا

وزیر نیرو با اشاره به اینکه قیمت فروش انرژی برای افرادی که در سطح الگو مصرف انرژی دارند، 100 تومان است، گفت: کسانی که صرفه‌جویی داشته باشند 5 برابر قیمت خرید انرژی پاداش دریافت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

مرکز آمار ایران نرخ تورم استان‌ها را اعلام کرد که بر اساس آن استان خوزستان با 0.7 درصد کمترین و سیستان و بلوچستان با 5.4 درصد بیشترین نرخ تورم ماهانه را در اردیبهشت‌ماه 1401 داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آمار ایران نرخ تورم استان‌ها را اعلام کرد که بر اساس آن استان خوزستان با 0.7 درصد کمترین و سیستان و بلوچستان با 5.4 درصد بیشترین نرخ تورم ماهانه را در اردیبهشت‌ماه 1401 داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر نیرو گفت: وضعیت خاموشی‌ها در تابستان بستگی به رفتار مشترکین و مدیریت مصرف توسط آنها دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل نظارت بر زندان ها و بازداشتگاه های دادستانی کل کشور با تاکید بر اینکه نبود ثبات در قیمت ها، اختلافات ناشی از کلاهبرداری، جعل و دیگر جرایم را افزایش می دهد گفت: نتیجه نبود ثبات اقتصاد، افزایش آمار ورودی زندانیان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام وزیر نیرو، مشترکینی که در سطح الگو مصرف کنند اگر مصارف شان نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند به میزان صرفه‌جویی و کاهشی که دارند، هر کیلو وات صرفه‌جویی 500 تومان پاداش دریافت می‌کنند.