دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تمام صحنه‌هایی که بسیجیان، رزمندگان و مردم در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند دفاع مقدس است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی دیدار کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی با رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی دیدار کرد.

وب‌گاه الف

پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح آزمایشی فروش نان با کارت‌خوان‌های هوشمند در استان زنجان، گام دوم برای همه‌گیرکردن این شیوه نیز برداشته شد و از دیروز در استان قزوین نیز تخصیص یارانه نان به مصرف‌کننده نهایی آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بختک بانک‌ها روی سینه اجاره‌نشین‌ها و حذف زودهنگام سمند و تیبا، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان زنجان گفت: اولین دوره فستیوال هنرهای رزمی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان کشاورزی استان زنجان گفت: هیچ نوع افزایش قیمت و محدودیت خرید در نان مصرفی نداریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان زنجان گفت: اولین دوره فستیوال هنرهای رزمی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در حالی که نانوایی‌ها ترفندهای گوناگونی را برای فروش گران تر نان در دستور کار قرار داده‌اند و با افزودن کنجد و سبزی خشک و... بهای بیشتری برای نان مطالبه می‌کنند، طرح فروش نان یارانه‌ای در دومین استان ایران اجرایی شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

طرح هوشمندسازی یارانه نان قرارا است پس از زنجان در کل کشور اجرایی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور وزیر اقتصاد گفت: اهداف سطح یک مربوط به فراگیری کارتخوان‌های هوشمند و ثبت تراکنش‌های فروش نان به صورت هوشمند تا حد خوبی محقق شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: در حالی که نانوایی‌ها ترفندهای گوناگونی را برای فروش گران‌تر نان در دستور کار قرار داده‌اند و با افزودن کنجد و سبزی خشک و... بهای بیشتری برای نان مطالبه می‌کنند، طرح فروش نان یارانه‌ای در دومین استان ایران اجرایی شد.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: برای ارائه تسهیلات دامدار کارت به دامداران استان زنجان هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، و بیش از 14.4 میلیارد تومان برای استان اعتبار تخصیص یافته است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه طی هفته گذشته (منتهی به 6 خرداد) گفت: در مدت مذکور 134 میلیون و 131 هزار و 328 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

بازی‌های بومی و محلی نماد فرهنگ و اصالت هر قوم و رگ حیات فرهنگ سنتی هر کشوری به شمار می‌رود، اما با گسترش تکنولوژی غبار فراموشی بر روی این بازی‌ها نشسته و این بازی‌های مهیج رایج در گذشته جای خود را به سرگرمی‌های رایانه‌ای داده است.