سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر‌عامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه با شرایط کم‌آبی حاضر؛ با کشت برنج در شهرستان طارم، باغات زیتون تحت تاثیر قرار می‌گیرد گفت: هیچ قانون مصوب و بازدارنده‌ای با ضمانت اجرایی برای جلوگیری از کشت برنج در استان زنجان وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

سرپرست اداره کل چاپ و انتشارات سازمان سنجش گفت: داوطلبان کنکور هنگام انتخاب رشته باید دقت کنند، سازمان بعد از اعلام نتایج نهایی درخواست تغییر رشته به دلیل اشتباه در انتخاب رشته را نمی پذیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حجت براتعلی مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره دو طرح فروش نان گفت: طرح هوشمندی سازی یارانه نان در استان زنجان در حال انجام و آسیب شناسی است و اگر مشکل مهمی نداشته باشد در سطح کشور قابلیت اجرا می‌شود.

وب‌گاه منیبان

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه از ماه آینده طرح کالا برگ الکترونیک در کل کشور اجرایی می‌شود، گفت: با اجرای این طرح افراد می‌توانند کالاهای اساسی را با قیمت قبل (یارانه‌ای) خریداری کنند.

خبرگزاری مهر

ظهر امروز خبرگزاری مهر مورد حمله سایبری واقع شد. در این حمله سایبری برای دقایقی کوتاه یک خبر جعلی و مضحک روی سایت قرار گرفت که به سرعت شناسایی و حذف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی افراد می‌توانند کالاهای اساسی را با قیمت یارانه‌ای خریداری کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره اجرای کالابرگ الکترونیک از ماه آینده در کل کشور توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه از ماه آینده طرح کالا برگ الکترونیک در کل کشور اجرایی می‌شود، گفت: با اجرای این طرح افراد می‌توانند کالاهای اساسی را با نرخ قبل (یارانه‌ای) خریداری کنند.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هر کشوری سیاستی دارد و بر مبنای آن عمل می‌کند در کشور ما نیز سیاست این که است که محصول مورد نیاز را با تولید تامین کند و تا جایی که امکان دارد وابسته به واردات محصول نباشد بنابراین نمی‌توان تولید محصولی خاص همچون هندوانه را به طور کامل متوقف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از ماه آینده طرح کالابرگ الکترونیک در کل کشور اجرایی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه از ماه آینده طرح کالا برگ الکترونیک اجرایی می‌شود، گفت: با اجرای این طرح افراد می‌توانند کالاهای اساسی را با قیمت قبل خریداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه از ماه آینده طرح کالا برگ الکترونیک در کل کشور اجرایی می‌شود، گفت: با اجرای این طرح افراد می‌توانند کالاهای اساسی را با قیمت قبل (یارانه‌ای) خریداری کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت کاوران‌های حج تمتع استان زنجان 100 درصد تکمیل شد، گفت: تمام کاروان‌های زائران استان 25 خرداد ماه راحی سرزمین وحی خواهند شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه از ماه آینده کالا برگ الکترونیک در کل کشور اجرایی می‌شود گفت: با اجرای این طرح افراد می‌توانند کالاهای اساسی را با قیمت قبل (یارانه ای) خریداری کنند.