دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بعد از آغاز طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در استان زنجان 7 هزارو 400 بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده، 600 پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات ارسال شده است.

خبرگزاری دانا

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: مدیریت منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ با شهرداری زنجان نبوده و این منطقه متعلق به سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

وب‌گاه الف

«سهروردی» که برای نخستین‌بار در تاریخ، عرفان را به فلسفه آورد و از این منظر یکی از فیلسوفان ممتاز بشریت است، سخنی دارد درباره گرفتاری‌های معنوی بشر که مشهور است به «قتیل العبارات»؛ از کشته‌شدگان و مقتولان عبارات و کلمات می‌گوید!

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: پس از افزایش قیمت آرد و اصلاح یارانه‌ها، نانوایی‌ها مجوز افزایش قیمت نگرفتند. حال اجرای طرح فروش کیلویی نان و ممنوع‌کردن فروش این محصول در سوپرمارکت‌ها آخرین راهکار دولت برای جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی است

وب‌گاه منیبان

پس از اجرای موفقیت‌آمیز طرح آزمایشی فروش نان با کارت‌خوان‌های هوشمند در استان زنجان، گام دوم برای همه‌گیرکردن این شیوه نیز برداشته شد و از دیروز در استان قزوین نیز تخصیص یارانه نان به مصرف‌کننده نهایی آغاز شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: 4 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در دو ماهه ابتدای سال منهدم شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان زنجان با بیان اینکه جشنواره ای در شهریور ماه در شهرستان خدابنده به مناسبت فصل برداشت محصول گردو برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ریزی‌های این جشنواره در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاست‌های قیمت گذاری بر روی کارت هوشمند انجام شده و مردم فقط تعداد نان خریداری شده را انتخاب می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان اصلاح فرایند توزیع یارانه نان، نانوایان آرد را با نرخ آزاد خریداری می‌کنند؛ اما نان را با همان قیمت مصوب قبلی به مردم می‌فروشند.

خبرگزاری دانا

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول روز‌های گذشته زمان مبارزه با سن مادر به اتمام رسیده است، گفت: از هفته گذشته مبارزه با پوره سن 2 که اثر منفی بر کیفیت دانه‌های تولیدی دارد، آغاز شده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت از 27 اردیبهشت آغاز شده و تا 17 تیر ادامه دارد، گفت: مراحل شهرستانی و استانی این مسابقات به ترتیب در مرداد و شهریور سال جاری برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به آغاز برداشت محصول کلزا از مزارع شهرستان طارم گفت: 8 مرکز خرید در استان زنجان برای خریداری کلزا تعیین شده‌اند.

خبرگزاری دانا

اخیراً ساخت‌وسازی در اطراف روستای پایین‌کوه صورت می‌گیرد که ابتدا اعلام شده توسط بنیاد مسکن است اما بنا به اظهارات مسئولان بنیاد مسکن این زمین‌ها قبل از سال 96 به اشخاص واگذار شده و عملیات عمرانی اخیر توسط مالکان زمین‌ها انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: تسهیلات فرزندآوری نیاز به سپرده‌گذاری ندارد و با 6 ماه دوره تنفس برای شروع اقساط و با کارمزد حداکثر 4 درصد به صورت سالانه پرداخت می‌شود.