دوشنبه 9 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال، گفت: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دلیل اصلی که می‌شود گفت امام راحل در دل‌ها جا گرفته و قطعا به هیچ وجه هم بیرون نمی‌رود، شخصیت خدایی و غرق در عبودیت بودن امام راحل و عظیم‌الشان است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز فرماندهی انتظامی در تراز قابل قبول جمهوری اسلامی قرار دارد، تصریح کرد: بهترین مدال کارکنان پلیس رضایت رهبری است.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم ماهنشان در مجلس با بیان اینکه باید به سلامت مردم بیش از پیش توجه شود گفت: در برخی منابع آب استان، میزان نیترات بالا است و این برای سلامت جامعه یک خطر است.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در نزدیکی سد تالوار بین 35 تا 50 روستا در طول هفته فقط نیم ساعت آب دارند و در همسایگی سد تشنه آب هستند.

خبرگزاری دانا

استان زنجان با وجودی که دارای آب بسیاری است و چندین رودخانه فصلی و دائمی دارد اما به دلیل عدم مدیریت آب و تخصیص آب تنظیمی با مشکلات بسیاری مواجه بوده و در حق این استان در اختصاص آب اجحاف شده است.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنجان 1.3 مساحت کشور را دارد اما آورده آب در استان زنجان 4.3 برابر میانگین کشوری است، گفت: در استان زنجان میزان آب تنظیمی نسبت به جمعیت کمتر از 0.1 سایر استان‌ها است.

خبرگزاری دانا

سردار اشتری گفت: بعد از مردمی سازی یارانه‌ها در سطح کشور، چندین هزار تن کالای احتکار شده به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری دانا

با نصب کارتخوان های هوشمند در نانوایی ها، نظارت بر فعالیت این واحدها از جمله ساعات تعیین شده برای فعالیت افزایش یافته، ضمن اینکه این طرح موجب جلوگیری از فروش خارج از شبکه و آزاد آرد و قاچاق آن می‌شود.

خبرگزاری دانا

برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی‌رغم تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب، در امور اجرایی و به‌ویژه انتصابات دخالت می‌کنند که این موضوع انتقادات فراوانی در پی داشته است.

خبرگزاری دانا

شجاعی گفت: در حادثه متروپل خلأهایی وجود دارد که سبب چنین فاجعه‌ای شده است به همین دلیل کمیسیون اصل 90 به این حادثه ورود کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان گفت: طرح هوشمندسازی یارانه نان در استان اصفهان به زودی و در هفته‌های آینده عملیاتی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: طرح پایلوت "اصلاح یارانه نان" از 16 خردادماه در شهر رشت اجرا می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از تغییر شیوه توزیع یارانه نان در استان زنجان، در گام دوم، اجرای آزمایشی این طرح در استان قزوین نیز آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش به موضوع بازنشستگی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک توضیحاتی را ارائه کرد.