سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که ماجرای نان با سایر کالاها فرق دارد،‌گفت: آرد برای تهیه نان سنتی در نانوائیها همچنان یارانه می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

قلعه بهستان، قلعه و کهن دژی عظیم و زیبا و تاریخی استوار و ایستاده در مسیر رودخانه قزل اوزن، یکی از 20 قلعه تاریخی شهرستان ماه نشان در استان زنجان است.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به رشد 200 درصدی قاچاق آرد در سال 1400 گفت: در فرایند هوشمندسازی یارانه‌ها وزارت جهاد کشاورزی طبق روال گذشته با همان فرایند شفاف، ساده و روان، آرد نانوایی‌ها را تامین خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

افت 30درصدی تولید خودرو در آغاز سال و بازتوزیع یارانه نان برای جلوگیری از افزایش قیمت، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زیرساختی طراحی شده است که افراد مشمول یارانه، با کارت کشیدن در زمان خرید کالا‌های اساسی مانند نان با سیستمی هوشمند در همان زمان خرید، یارانه خود را دریافت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

هیچ کارت جدید و افتتاح حساب مجدد نیاز نیست صورت گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون فناوری‌های بانک مرکزی گفت: زیر ساختی طراحی کرده ایم که افراد مشمول یارانه، با کارت کشیدن در خرید کالا‌های اساسی مانند نان با سیستمی هوشمند در همان زمان خرید یارانه خود را دریافت کنند.

وب‌گاه فرارو

بنا شده تا نانوایی‌ها به کارتخوان‌هایی ساده مجهز شوند و خرید انواع نان ساده‌تر از گذشته خواهد بود. بر اساس پیش بینی‌ها با اجرای این طرح در کنار اصلاح الگوی مصرف، 30 درصد در مصرف نان صرفه جویی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اصغر پابرجا، رئیس اتحادیه نانوایان سنگک در پاسخ به اینکه آیا قرار است فروش نان با کارت یارانه انجام شود؟ گفت: امروز طرحی آزمایشی در استان زنجان اجرا شده که فروش نان با کارت یارانه انجام می شود.

خبرگزاری دانا

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه حسن خلق نشان کمال فرد است، گفت: یکی از دلایلی که سبب کامل شدن ایمان می‌شود داشتن اخلاق نیکو بوده و اخلاق نیکوی پیامبر (ص) بهترین الگویی سعادت جامعه بشری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه نانوایان سنگک از آغاز اجرای طرحی در استان زنجان به صورت آزمایشی خبر داد که طبق آن فروش نان با کارت یارانه انجام می‌شود و قرار است در صورت موفقیت در استان‌های دیگر هم اجرا شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به تازگی موضوع فروش نان با کارت یارانه به صورت آزمایشی مطرح شده است. البته دولت تاکید کرده است که تا پایان سال نان سنتی برای مردم گران نمی‌شود. در راستای آگاهی بیشتر از این موضوع خبرنگار ما گفت و گویی با رئیس اتحادیه نانوایان سنگک انجام داد. در اینباره اصغر پابرجا در پاسخ به اینکه آیا قرار است فروش نان با کارت یارانه انجام شود؟ به خبرنگار فارس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: قرار نیست نان سهمیه ای شود و آردی که تبدیل به نان می‌شود یارانه دریافت خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در خصوص طرح توزیع نان با کارت‌بانکی مخصوص گفت: هدف این است که یارانه مستقیماً به مردم و مصرف‌کننده پرداخت شود و دیگر دست دلالان و واسطه‌ها نرود.