سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: فضای مجازی فرصتی بکر برای ایجاد اشتغال و فعالیت اقتصادی است و در این راستا جوانان روستایی نیز که دسترسی به اینترنت دارند می توانند از ظرفیت‌های این فضا برای فروش محصولات تولیدی دامی، کشاوری و صنایع دستی استفاده کنند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: در مجموع در سال جاری تاکنون تعداد 22 هزارو 369 نوبت سر دام بر علیه بیماری های مشترک و تعداد 554 هزارو 450 نوبت سر بر علیه بیماری های واگیر مورد مایه کوبی قرار گرفته اند و این امر در حال حاضر نیز در حال انجام است.

خبرگزاری دانا

رئیس امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه مجوز بهره‌برداری معدن آلونیت زاج‌کندی زنجان به دلیل مسئله گون صادر نمی شود گفت: البته استفاده از این معدن تنها زمانی میسر خواهد بود که تکنولوژی و زنجیره فراوری نیز در استان مستقر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

امشب کرمان هم استاندار خود را در دولت سیزدهم شناخت و سرانجام با اعتماد هیات دولت به «محمدمهدی فداکار»، پرونده تعیین نمایندگان عالی دولت در 31 استان کشور بسته شد.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد نماز جمعه استان زنجان با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در تمام مصلاهای نماز جمعه استان گفت: این فریضه در شهر زنجان به امامت آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اقامه می‌شود.

خبرگزاری دانا

طی مراسمی با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان زنجان مراسم تجلیل و تقدیر از منتخبان جشنواره امتنان این استان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: هیچ کس در دولت سیزدهم به دنبال این نیست که افزایش 57.4 درصدی حقوق کارگران مجدداً کاهش یابد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

نرخ سالمندی در ایران در حال حاضر 10 درصد است و طبق ارزیابی انجام شده تا 30 سال آینده به 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد که یک تهدید بزرگ برای کشور به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: هنوز الزامات قانونی برای ملزم کردن کشاورز به کشت محصولی خاص وجود ندارد و نمی توان تولید کننده را به اجبار وادار به تولید کرد.

خبرگزاری دانا

طبق اعلام مسئولان شرکت توزیع برق استان زنجان در ایام گرم امسال نیز با کمبود برق مواجه خواهیم بود و اگر بارش‌ها به همین روال ادامه دار باشد و برق از طریق نیروگاه‌های برق‌آبی تامین نشود، اعمال خاموشی‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدعی این نیستم که نیاز به مدرسه نداریم اما منتقد این هستم که روش مدرسه‌سازی در سال‌های گذشته در استان زنجان درست نبوده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: پروژه سد بعثت از لیست پروژه‌های اجرایی آب منطقه‌ای استان زنجان خارج نشده است و در سفری که وزیر نیرو به استان خواهند داشت تامین اعتبار این سد مطالبه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم از گروه دوم و سوم مرحله نخست لیگ تکواندو نوجوانان 15 اردیبهشت ماه در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی دولت تاکید کرد: در خصوص آرد حوزه صنف و صنعت که مجزا از نان است به دلیل آن که تخلفاتی اتفاق می‌افتاد، قاچاق‌های معکوسی در حوزه آرد می‌شود و برای جلوگیری از این قاچاق‌ها و خروج آرد از مرزهای کشور یا مصارف دیگری که اتفاق می‌افتد، اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها در این حوزه شروع شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه بزرگترین هدف طرح درج قیمت تولیدکننده به جای مصرف‌کننده، شفاف‌سازی بوده که کاملا محقق شده است، گفت: در کنار شفاف‌سازی، حلقه‌های واسطه مازاد نیز حذف می‌شود زیرا حذف حلقه مازاد باعث کاهش قیمت می‌شود.