سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی وزارت اقتصاد با بیان اینکه با یکسان سازی قیمت آرد از قاچاق جلوگیری خواهد شد، گفت: اتباعی که غیر قانونی وارذد کشور شدند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها و طی فرآیند تعیین شده، بن نان دریافت کنند.

خبرگزاری دانا

حیدری از بازدید زائران راهیان نور استان زنجان از مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد گفت: نه‌تنها هیچ‌گونه افزایشی در قیمت نان سنتی اتفاق نخواهد افتاد، بلکه مردم می‌توانند نان را 10 درصد ارزان‌تر از سال 1400 خریداری کنند.

وب‌گاه الف

بینندگان «الف» هر روز با ارائه نظرات خود در تکمیل و تعمیق محتوای ارائه شده مشارکت می کنند. بسیاری از این نظرات گویای دقت و توجه مخاطبان و داوری عمومی آن ها نسبت به وقایع روز است. گزیده‌ای از نظرات مخاطبان «الف» را ذیل سه مطلب پر بحث هفته به انتخاب تحریریه «الف» بخوانید.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت درصدد است که مردم بتوانند نان را در سال1401 با همان کیفیت و اندازه سال گذشته و حتی با 10 درصد ارزان‌تر دریافت کنند.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت درصدد این است که مردم بتوانند نان را در سال1401 با همان کیفیت و اندازه سال گذشته و حتی با 10 درصد ارزان‌تر دریافت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در ساز و کار جدید، ما بجای توزیع آرد یارانه‌ای، یارانه را صرفاً به آردی تخصیص می‌دهیم که تبدیل به نان مصرفی مردم شود. پیش‌بینی این است که به این شکل، جلوی قاچاق گسترده آرد گرفته می‌شود و انشاالله مردم می‌توانند با همان کیفیت و چه بسا بهتر از گذشته، نان ارزان‌تر دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌نظر می‌رسد دولت همزمان با پایان ماه رمضان، عملا فاز جدید هدفمندی یارانه‌ها را، با حذف ارز 4200تومانی کلید زده است. چنان‌که محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری به صراحت تأکید کرده است: دولت سیزدهم در مسیر حذف ارز 4200تومانی گام برداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

به لحاظ تسویه‌ای که با فرد نانوا انجام می‌شود، تغییری نخواهیم داشت، به عبارت دیگر تسویه با فرد نانوا و کل مبلغی که مقرر است به حساب وی واریز شود، در همان سیکل‌های پایا که در حال حاضر به صورت روزانه انجام می‌شود، به همان روال صورت می گیرد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه از لحاظ بروز بودن ناوگان خودرویی سازمان هلال احمر وضعیت مناسبی ندارد، گفت: متوسط عمر ماشین‌آلات سازمان هلال احمر در استان بیش از 15 سال است.

خبرگزاری مهر

معاون فناوری بانک مرکزی با بیان اینکه نیازی به کارت جدید برای خرید یارانه‌ای نان نیست، گفت: در صورتی که فرد مشمول باشد، بخشی از هزینه از حساب فعلی شخص و بخش دیگر از حساب یارانه‌ای کم می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مردم به هیچ وجه نگران اجرای طرح جدید عرضه نان و تامین نان نباشند، گفت: افزایش قیمت، سهمیه‌بندی و کارت اعتباری نخواهیم داشت و هیچ موضوعی تحت عنوان اعتبار و سهمیه‌بندی مطرح نیست.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هماهنگی استان‌های دیوان محاسبات کشور گفت: در حال حاضر برنامه هفتم توسعه در حال تدوین و فراغت از برنامه ششم در حال انجام است و در خرداد ماه ارائه خواهد شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دیوان محاسبات کشور گفت: به دنبال این هستیم که منابع عمومی را با کیفیت بهتری به منافع عمومی برسانیم تا در زندگی مردم، بارز و تاثیرگذار باشد.

خبرگزاری دانا

دادستان دیوان محاسبات کشور با تاکید بر اینکه هدف دیوان محاسبات، مچ‌گیری نیست، گفت: دیوان محاسبات به دنبال این است که به عنوان مشاور امین در کنار مدیران قرار گیرد تا دست در دست هم داده و بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به جامعه ارائه دهیم.