سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

وزیر «صمت» پس از حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس درباره کالا‌برگ الکترونیکی و نحوه اجرای آن توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد تغییر یارانه آرد گفت: در این روش یارانه مستقیم به مصرف‌کننده پرداخت می‌شود و این طرح به صورت پایلوت در استان زنجان در حال اجراست.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه به علت کمبود اعتبارات، بسیاری از ایستگاه‌های مراتع استان تعطیل شده‌اند، گفت: همین امر نیز سبب شد تا سال گذشته نتوانیم بذر مناسبی تولید و حتی خرید کرده و کشت نماییم، با این حال تنها در 500 هکتار از اراضی کپه کاری انجام شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان نظام پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بحث نرخ رشد باروی یک بحران ملی است که در حال وقوع است، گفت: از مهمترین مسائل و مولفه‌های اثر گذار بر بحث جمعیتی نرخ باروی است که اخیرا بسیار افت داشته بنابراین بزرگترین بحران سقوط جانشینی جمعیت ناشی از سقوط میزان موالید است.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه نانویان زنجان گفت: یکی از اهداف اجرای طرح جدید عرضه نان، افزایش کیفیت و رقابتی شدن است و با اجرای این طرح حتی کارخانه‌ها هم مجبور به افزایش کیفیت آرد تولیدی هستند تا نانوایی‌ها آرد مورد نیاز خود را از آن خریداری کنند.

خبرگزاری دانا

فرامرزی رئیس امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه پروانه اکتشاف معدن طلای گولجه زنجان اسفند سال گذشته صادر شد، گفت: این معدن هنوز در مرحله اکتشاف قرار دارد و به بهره برداری نرسیده است.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان زنجان گفت: آزاد سازی حریم رودخانه‌ها و لایروبی آن‌ها طبق برنامه و بر اساس اولویت‌بندی هر ساله توسط شرکت انجام می‌شود، اما نبود اعتبار مانع از انجام حجم گسترده اقدامات می‌شود.

خبرگزاری دانا

سومین روز از مرحله دوم مسابقات لیگ کاراته وان ایران در بخش پسران برگزار و نفرات برتر آن مشخص شدند.

خبرگزاری دانا

سعید یزدانی با انتقاد از چند نرخی بودن بعضی کالاها در نوشهر گفت: این وضعیت افسار گسیخته و نابسامان باعث نارضایتی و گلایه مردم شده است و باید دستگاه‌های متولی و نظارتی به وظایفشان درست عمل کنند.

وب‌گاه گسترش

پروژه احداث خط لوله انتقال گاز به نیروگاه آریان زنجان تا پایان خردادماه امسال تکمیل می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های این اداره کل در سال 1401 با چشم‌انداز جدید در 2 بخش هدفگذاری شده است، گفت: هدف اول، حضور پررنگ استان در برنامه‌های ملی و هدف دوم، عدالت فرهنگی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نامه وزارت ورزش درخصوص ابطال انتخابات هیئت زنجان واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

توده های گرد و خاک تا روز چهارشنبه مهمان کشور هستند، تنور شایعات نان و آرد داغ شد و شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن از اخبار اقتصادی امروز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آخرین تصمیم دولت، در راستای هدفمندی ارز 4200، افزایش قیمت کالاهای اساسی همچون نان، روغن، مرغ، تخم‌مرغ و شیر منتفی و مقرر شد این کالاها به‌قیمت شهریور1400 در حد نیاز متعارف مردم تأمین شود و احتمالاً 2 ماه یارانه نقدی قبل آغاز طرح پرداخت گردد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در سال‌های پیشرو جهاد شکل‌های مختلفی به خود گرفته است، گفت: در حال حاضر مهمترین جهاد، مجاهده اقتصادی در جمهوری اسلامی است چراکه استکبار جهانی به شدت و با فشار اقتصادی در مقابل ما ایستاده است.