سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انعطاف نیروهای بسیجی بسیار بالا است گفت: بسیجیان در هر زمان در هر مکان در هر عرصه نیاز باشد وارد میدان می‌شوند و چشمان بیدار و هوشیار انقلاب در تمام عرصه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

مدیر کل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه بعد از هر بار بارندگی سیلاب با سرعت وارد سد شده بستر به هم میخورد، گفت: به دلیل اینکه درگیری انگلی و قارچی نیز وجود دارد تلفات در ماهیان سد گلابر ایجاد می‌شود.

وب‌گاه تابناک

معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دولت بنای گران کردن نان را ندارد و این موضوع خط قرمز دولت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، جزئیات اصلاح قیمت نان، نحوه پرداخت یارانه جبرانی، مدل های اجرای این طرح و نقدی یا کالایی بودن یارانه را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یک هزار 281 گروه جهادی در استان زنجان ذیل بسیج سازندگی سازماندهی شدند، گفت: این گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلفی مانند اقتصاد مقاومتی، سازندگی، ایجاد اشتغال، فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی و... کارهایی ارزشمندی را اجرا کردند.

وب‌گاه گسترش

امام جمعه زنجان گفت: دشمن هویت، فرهنگ ملت ایران را نشانه گرفته و این معلم‌ها هستند که می‌توانند جامعه را با پرورش نسل‌های آینده به حد تعالی برسانند.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت می‌خواهد که این فرایند برای سایر کالاها نیز اجرایی شود اما زیرساخت‌های آن آماده نیست و تا زمانی که این زیرساخت فراهم شود دولت یارانه جبرانی به مردم پرداخت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری تسنیم نزدیک به دولت ابراهیم رئیسی، آخرین شنیده‌های خود از تصمیمات درباره یارانه‌ها و کوپن الکترونیک را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس آخرین تصمیم دولت، در راستای هدفمندی ارز 4200، افزایش قیمت کالا‌های اساسی همچون نان، روغن، مرغ، تخم مرغ و شیر منتفی و مقرر شد، این کالا‌ها به قیمت شهریور1400 در حد نیاز متعارف مردم تامین شود و احتمالا 2ماه یارانه نقدی قبل آغاز طرح پرداخت گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آخرین تصمیم دولت، در راستای هدفمندی ارز 4200، افزایش قیمت کالا‌های اساسی همچون نان، روغن، مرغ، تخم مرغ و شیر منتفی و مقرر شد، این کالا‌ها به فیمت شهریور1400 در حد نیاز متعارف مردم تامین شود و احتمالا 2ماه یارانه نقدی قبل آغاز طرح پرداخت گردد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در زنجان نداریم گفت: ماکارونی و روغن خوراکی با نرخ جدید به وفور در بازار زنجان وجود دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در صورتی که از مدل مطرح شده برای پرداخت یارانه نان از طریق کالابرگ پاسخ مناسب دریافت شود، تا دو ماه آینده کالابرگ الکترونیکی برای 4 قلم کالای دیگر از جمله شیر، تخم مرغ، روغن و مرغ پیاده خواهد شد. البته قبل از اجرایی شدن کامل طرح درباره سایر اقلام غیر از نان، مبلغی به مدت یک یا دو ماه یارانه نقدی به حساب یارانه بگیران واریز خواهد شد که هر چند این مبلغ هنوز نهایی نشده، ولی در حدود 300...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آخرین تصمیم دولت، در راستای هدفمندی ارز 4200، افزایش قیمت کالاهای اساسی همچون نان، روغن، مرغ، تخم مرغ و شیر منتفی و مقرر شد، این کالاها به فیمت شهریور1400 در حد نیاز متعارف مردم نامین شود و احتمالا 2ماه یارانه نقدی قبل آغاز طرح پرداخت گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قلعه بهستان، قلعه و کهن دژی عظیم و زیبا و تاریخی استوار و ایستاده در مسیر رودخانه قزل اوزن، یکی از 20 قلعه تاریخی شهرستان ماه نشان در استان زنجان است.