سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه تعداد چاه‌هایی که باید مسدود شوند مشخص می‌شود و منابع مورد نیاز آن تامین می‌شود، گفت: سال گذشته 266 حلقه چاه غیر مجاز در زنجان مسدود شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره مدیریت بحران سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون خسارتی به محصولات کشاورزی استان وارد نشده است، گفت: جهاد کشاورزی فقط برای خسارت حاصل از خشک‌سالی امهال تسهیلات بانکی و پرداخت تسهیلات بانکی را انجام می دهد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان اینکه شاخص‌های سنجش و روش‌های ترویج حوزه حجاب و عفاف تغییر خواهد یافت، گفت: در این حوزه سعی می‌شود که ارزیابی‌ها از ساحت سوری به ساحت کیفی برسد.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه در ماه رمضان یک هزار پرس غذای گرم در بین جامعه هدف قرارگاه جواد الائمه بسیج دانشجویی استان زنجان توزیع شده است، گفت: بیش از 800 بسته معیشتی در بین جامعه هدف توزیع شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه هیچ گونه کاهش و کمبودی در شارژ سهمیه نفت‌گاز خودر‌های گازوییل سوز رخ نداده گفت: دارندگان خودروهای گازوئیل سوز برای دریافت سهمیه سوخت اطلاعات خود را در شهرداری و راهداری شهر مربوطه کامل کنند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - متخصصان حوزه سلامت توصیه کرده اند: تزریق دُز سوم واکسن برای عموم مردم و دُز چهارم برای افرادی دارای بیماری‌های خاص، یک دوره طلایی است، چون مشخص نیست در آینده چه وضعیتی داشته باشیم و امکان شیوع واریانت‌های جدید در جهان و اپیدمی شدن آن در ایران هم وجود دارد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به زمان تحویل واحدهای مسکونی، گفت: در صورت تزریق آورده‌های مردم به پروژه‌ها تحویل واحدهای مسکونی از نیمه دوم امسال آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه روش و وظیفه مبارزه با آسیب‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی تفاوت پیدا کرده است، گفت: اصالت کار برای مبارزه با آسیب‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی، تولید محتوا به‌صورت خلاق، خوش‌فکر و هنری است.

خبرگزاری دانا

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه ظرفیت توسعه کشت باغات پسته در شهرستان ماهنشان وجود دارد گفت: در حاشیه رودخانه قزل‌اوزن در حدود 8 هزار هکتار امکان احداث باغ پسته وجود و حتی مطالعه اولیه آن توسط مرکز تحقیقات کشاورزی استان انجام گرفته است.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه لبنیات و خوارو بار فروشان استان زنجان با بیان اینکه آخرین تغییرات قیمت لبنیات مربوط به اسفند ماه سال 1400 بوده است گفت: در سال جاری تغییرات قیمتی در محصولات لبنی انجام نشده است.

خبرگزاری دانا

رئیس امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 75 درصد ماشین‌آلات معدنی در استان فرسوده هستند، گفت: با وجود وارداتی بودن بیشتر ماشین آلات بعد از معیوب شدن آن‌ها امکان جایگزینی قطعه جدید به سختی میسر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدابراهیم رئیسی چهارشنبه این هفته به همراه برخی از اعضای دولت به قزوین سفر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: آیت‌الله رئیسی در بیستمین سفر استانی خود، چهارشنبه این هفته همراه با برخی اعضای دولت به قزوین سفر می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به چهاردهمین مرحله جذب سرباز مربی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این استان گفت: این اقدام در راستای بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه زنجیره کامل فرآوری گوشت بوقلمون در استان ایجاد شده است، گفت: سال گذشته 5 هزار و 830 تن گوشت بوقلمون در استان تولید شد و امسال نیز همین میزان سطح تولید را خواهیم داشت.