سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اندیشه الهی و حمایت بی‌دریغ امام خمینی (ره) از ملت مظلوم فلسطین نه تنها نگذاشت که اسرائیل به عنوان غده سرطانی رشد کند و موضوع فلسطین از تاریخ فرمواش شود و جنایات صهیونیستی‌ها هم مخفی بماند بلکه امروز نسل پنجم فلسطینیانی که خانه آن‌ها غصب شده با یکدیگر متحد شده‌اند.

خبرگزاری دانا

راهپیمایی روز جهانی قدس از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان زنجان و سایر شهرهای استان آغاز شد.

خبرگزاری میزان

در هفته‌ای که گذشت، تئاتر استان‌ها همچنان در حال و هوای هفته دفاع مقدس و ایام شب های قدر بود اما از میان اخبار رسیده می‌توان به خوبی تلاش برای رویش و رشد و بیش‌تر را حس کرد.

خبرگزاری دانا

مسئول اردویی راهیان نور سپاه زنجان با اشاره به استقبال بی نظیر زنجانی ها از حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشورگفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته تا پایان مدت زمان تعیین شده بیش از 3 هزار زنجانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید میکنند.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی کشور برای امنیت هزینه می‌شود گفت: در زمان طاغوت 7.5 درصد تولید ناخالص داخلی برای مسائل امنیتی هزینه می‌شد در حالی که با هیچ کس جنگی نداشتیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این که پس از تصمیم دولت برای گرانی آرد صنف و صنعت، برخی آن را مقدمه‌ای برای حذف ارز ترجیحی قلمداد کردند، گفت: برای نانوایی‌هایی که نان مردم را تهیه می‌کنند، هیچ تغییری در قیمت آرد داده نشده و کمافی السابق قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید براینکه آزادی‌خواهان دنیا اجازه فراموشی مساله فلسطین را نمی‌دهند گفت: اسرائیل وقتی می‌بیند که مساله فلسطین هنوز زنده است و افرادی در کرانه باختری و شهرهای خودشان وجود دارند که در مقابل ظلم، ایستاده و برای مقابله با ظلم و ستم، انرژی می‌گذارند، راه دیگری جز حمله به مسجدالاقصی نمی‌بیند.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این که پس از تصمیم دولت برای گرانی آرد صنف و صنعت، برخی آن را مقدمه‌ای برای حذف ارز ترجیحی قلمداد کردند، گفت: برای نانوایی‌هایی که نان مردم را تهیه می‌کنند، هیچ تغییری در قیمت آرد داده نشده و کمافی السابق قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هم نفت می‌فروشیم هم دلارش را می‌گیریم و میزان تسهیلات‌دهی به زوج‌ها 70درصد رشد کرد، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسعود میرکاظمی در پاسخ به این که پس از تصمیم دولت برای گرانی آرد صنف و صنعت، برخی آن را مقدمه‌ای برای حذف ارز ترجیحی قلمداد کردند، گفت: برای نانوایی‌هایی که نان مردم را تهیه می‌کنند، هیچ تغییری در قیمت آرد داده نشده است و کمافی السابق قیمت آرد نانوایی‌ها ثابت است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با اشاره به خسارت وارده به پل تاریخی سردار شهر زنجان به دلیل عبور بیل مکانیکی پیمانکار شرکت گاز گفت: خسارت وارده به پل را شرکت گاز پرداخت نمی‌کند بلکه خود پیمانکار پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: بانک‌های استان گزارشی از آخرین وضعیت تمام واحدهای صنعتی راکد و مشکلات مربوطه را به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارائه دهند تا با استفاده از قوانین بالادستی و ظرفیت این کارگروه بتوانیم به جمعبندی رسیده و تدبیری برای رفع مشکلات این واحدها بیندیشیم.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 10 واحد تولیدی بزرگ در استان، تعطیل و یا راکد بودند که مشکلات آن‌ها رفع و به تدریج به بهره‌برداری رسیده‌اند و بعضی دیگر از این سرمایه‌گذاران از جمله واحد بزرگی مثل مجموعه فولاد آسین که در جای سابق ابهر بافت، قرار گرفته را نیز امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم.

خبرگزاری دانا

معاون آموزش مدیریت حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به بازه زمانی ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان زنجان، گفت: ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در مدارس علمیه استان تا 30 تیرماه ادامه دارد.