چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت شطرنج استان زنجان با اشاره به درخشش شطرنج بازان زنجانی گفت: استان زنجان در مسابقات کشوری شطرنج موفق به کسب 6 مدال شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات متعدد ورزشی در طول هفته بسیج در استان زنجان، گفت: ورزش استان زنجان نیازمند ترویج روحیه بسیجی است.

خبرگزاری تسنیم

عملیات سامان‌دهی محوطه پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، با فاصله یک روز پس از دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اجرایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد در همایش ملی پویش اشتغال گفت: سه سال پیش در جلسه با اتاق بازرگانی اصفهان مسئله‌ای مطرح شد که چرا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در جذب اشتغال موفق نیستند؟ خوشبختانه با نگاه عالمانه مسئولان اتاق بازرگانی، به طرحی رسیدیم که با اجرای آن امروز یک همایش ملی تحت عنوان پویش اشتغال برگزار شد. وی افزود:...

خبرگزاری دانا

بسیج، نیروی مردمی و داوطلبانه است که بدون ادعا و چشم‌داشت همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده و ضمن حراست از مرزهای کشور در عرصه‌های مبارزه بی‌امان با جنگ نرم و فرهنگی و همچنین مدیریت بیماری کرونا نقش مهمی ایفا کرده است.

خبرگزاری ایسنا

باستان‌شناسان ایرانی و آلمانی کاوش در معدن نمک چهرآباد زنجان، معروف به «دوزلاخ» را با هدف به‌دست آوردن آگاهی بیشتر از معدنکاری دوره هخامنشی و ساسانی آغاز کردند.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به عدم استقبال جوانان از رشته ریاضی و برخی رشته‌های مهندسی گفت: با اجرای طرح پویش در دانشگاه آزاد به دنبال احیای برخی از رشته‌های بدون متقاضی هستیم.

خبرگزاری میزان

پیرو محدودیت‌های شرایط کرونایی و انجام سفرهای از پیش اعلام نشده رئیس‌جمهور، معمولا این سفرها بدون حضور در ورزشگاه‌ها و دیدارهای مردمی برگزار می‌شود اما سازوکاری برای پیگیری مصوبات سفر تا حصول نتیجه قطعی طراحی شده است، تا در پی انجام هر سفر رئیس‌جمهور، مصوبات آن پیگیری و برای حل مشکلات مردم به سرانجام برسد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن بیگدلیT مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تعامل دولت با دنیا به ویژه منطقه شرق و خاورمیانه و احیای مذاکرات به نفع مردم نشان می‌دهد که دولت تلاش دارد امید را به جامعه برگرداند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باستان‌شناسان ایرانی و آلمانی به سرپرستی مشترک ابوالفضل عالی و توماس اشتولنر به منظور به دست آوردن آگاهی بیشتر از معدنکاری دوره هخامنشی و ساسانی بخش‌هایی از معدن نمک چهرآباد معروف به دوزلاخ را کاوش می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

برجام / کرونا / زاینده‌رود و... از موضوعات پربازدید و خبرساز تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق اصناف مرکز استان زنجان با اشاره به اقدامات بازرسان اتاق اصناف مرکز استان زنجان، گفت: جریمه تخلفات صنفی بازدارنده نیست و قانون اصناف برای افزایش بازدارندگی نیاز به اصلاح دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به بررسی ابعاد و اتفاقات سفر رئیس جمهور به استان زنجان خواهیم پرداخت.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: جهاددانشگاهی زنجان به خوبی جنبه‌های نرم‌افزاری و فناوری جدید را برای افراد تحصیل‌کرده پایه‌ریزی کرده است.

خبرگزاری دانا

بانوی ملی‌پوش روئینگ ایران گفت: امیدوارم با کسب نتیجه خوب در قهرمانی آسیا با انگیزه مضاعف تمرینات را تا بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه دهیم.