چهارشنبه 11 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

لزوم توسعه معنویت دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، وظیفه بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها پاسداری از اصل نه شرقی و نه غربی و تبیین وظیفه بسیج دانشجویی در خصوص شعار نه شرقی و نه غربی در تمامی ابعاد از مواردی بود که در میزگردی که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج دانشجویی در موج رسا برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

در بازدیدی که از محله پامنار تهران داشتم، دیدم که بسیاری از آثار تاریخی این محله رها شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: در فضای مجازی همه افرادی که درباره تخریب یک اثر به ما اطلاع می‌دهند جزو سربازان افتخاری میراث‌فرهنگی هستند؛ تمام کسانی را که در فضای مجازی در این حوزه می‌نویسند، جزو نیروهای خودمان می‌دانیم.

خبرگزاری دانا

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تظیم سند ده ساله برنامه‌های بسیج در گام دوم انقلاب گفت: برش استانی این سند به سپاه استان زنجان ابلاغ شده است.

خبرگزاری دانا

جوان پژوهشگر بسیجی و برگزیده علمی می‌گوید: مهمترین مزیت بسیج علمی و پژوهشی، شبکه ارتباطی است که در کل کشور وجود دارد و این موضوع بسترسازی برای رشد خیلی از شرکت‌ها شده است.

خبرگزاری دانا

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حلقه‌های صالحین بسیج در برنامه‌ای تحت عنوان «میقات صالحین» به مناسبت هفته بسیج با حضور 6 هزار نفر از بسیجیان روز جمعه (5 آذر) در مصلاهای نماز جمعه سراسر استان حضور می‌یابند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج علمی، فناوری و پژوهشی استان زنجان با اشاره به حمایت‌های این سازمان از بسیجیان گفت: مجموعه بسیج علمی، فناوری و پژوهشی، یکی از معاونت‌های سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جهت حمایت و پشتیبانی از مجموعه‌های دانش‌بنیان، فناور، مخترعین و مبتکرین عام بسیجی است.

خبرگزاری دانا

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به بارش باران و لغزنده بوده راه‌های مواصلاتی استان زنجان گفت: با آغاز طرح زمستانی نیز 50 گروه راهداری در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر شدند.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 33 زندانی جرائم غیرعمد توسط بسیج حقوقدانان در زنجان امروز آزاد سازی شدند.

خبرگزاری دانا

مدیر موسسه علمی - آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس نمونه بسیج از امروز اول آذر گفت: طبق دستورالعمل جدید اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش، آمادگی این را داشتیم که تمام کلاس‌ها و مقاطع را به‌صورت نیمه‌حضوری برگزار کنیم.

خبرگزاری دانا

جلال قورقانلو، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی در 89 روستای استان زنجان در قالب طرح غدیر به زودی آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: بسیج، نمونه کامل مجموعه معتقد به انقلاب اسلامی است که از زمان تشکیل خود با اقتدار در پشت آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت گزارش داد: در حال حاضر در روز 30 آبان 1400، هشت شهر کشور در وضعیت قرمز، 58 شهر در وضعیت نارنجی، 236 شهر در وضعیت زرد و 146 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

خبرگزاری دانا

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج استان زنجان گفت: برای دو هزار نفر کلاس‌های تقویتی و کنکوری توسط بسیج د استان زنجان زنجان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت استان زنجان با بیان اینکه پایش واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شماره یک (اشراق) و تخصصی روی زنجان به اتمام رسیده است، گفت: 689 واحد در شهرک صنعتی شماره یک و 85 واحد نیز در شهرک صنعتی روی، پایش شده‌اند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقیقتا بسیج، امن‌ترین و محرم‌ترین نقطه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: اگر بخواهیم هر مشکل و مساله‌ای در نظام را بررسی کنیم، بگوییم که بسیج، بهترین مکان است چون هم مردمی است و در تمام جامعه حضور دارد و هم امن‌ترین است.