پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون 25 هزار و 300 نفر در استان زنجان در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق گزارش وزارت بهداشت در 17 آبان 1400، در حال حاضر 33 شهر کشور در وضعیت قرمز، 95 شهر در وضعیت نارنجی، 220 شهر در وضعیت زرد و 100 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

خبرگزاری میزان

دبیر بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: تغییرات در طرح‌های فصلی کتاب از این حیث خواهد بود تا به گسترش عدالت فرهنگی کمک کند.

خبرگزاری ایسنا

به تازگی مادر چند شهید دوران دفاع مقدس به دلیل کهولت سن به فرزندان شهید خود پیوسته‌اند و پسکر هایشان در نقاط مختلف کشور تشییع و خاکسپاری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی رمضانی، در نشست خبری بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب ضمن اعلام جزییات برنامه‌های این رویداد فرهنگی از برگزاری نوزدهمین دوره طرح‌های حمایتی در قالب پاییزه کتاب در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و 100 کیلومتر از رودخانه‌های استان به ویژه در داخل شهرها و روستاها لایروبی شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست خبری هفته کتاب گفت که تلاش کردیم تا در بیست و نهمین دوره این رویداد به برنامه‌های متفاوت و غیرکلیشه‌ای ضریب بدهیم.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست خبری بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با ارائه برنامه‌های این دوره از هفته کتاب از تغییرات طرح‌های فصلی کتاب و جشنواره «کتاب و رسانه» گفت.

خبرگزاری دانا

مدیرکل انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های آن یک نیاز دائمی و همیشگی بوده و شامل تمام گروه‌های خونی می‌شود گفت: سالانه 40 هزار واحد فرآورده خونی در زنجان مصرف می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

از راننده ای که سن بالایی نیز داشت دلیل اینچنین رانندگی را سوال کردم که در جواب گفت اگر رانندگی تهاجمی نکنی در این صورت مسیر برای عبور باز نخواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها استانداران البرز، قزوین و مازند‌ران از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفتند.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه کودکان مبتلا به اضطراب باید در کمترین زمان ممکن درمان شوند، گفت: در صورتی که این مشکل در کودکان مبتلا رفع نشود باعث مشکلات زیادی از جمله افت تحصیلی آنها می‌شود که سازمان بهزیستی نیز در این راستا طرح غربالگری اضطراب برای کودکان 5 تا 6 ساله را اجرا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - درهای مدارس دوره دوم متوسطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 15 آبان‌ماه پس از ماه‌ها به روی دانش‌آموزان و معلمان باز شد، البته این بار با احساسی از شوق واشتیاق وصف ناپذیر بچه ها راهی کلاس‌های درس شدند تا دوران متفاوتی از یادگیری را آغاز کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان زنجان با اشاره به فعالیت 242 خانه ورزش روستایی در استان زنجان گفت: به دنبال این هستیم خانه روستایی در همه روستاهای کم جمعیت راه اندازی کنیم و در این راستا امسال 37 خانه ورزش روستایی تجهیز و راه اندازی شد.

خبرگزاری دانا

جواد اسلامی، دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی گفت: شورای تخصصی بسیج با روحیه بسیجی وارد عرصه شده است و با قرار گرفتن در مرز بین مردم و حاکمیت درصدد است تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

خبرگزاری دانا

محمد حیدری، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه اقدامات برجسته‌ای در حوزه اقتصادی توسط اتاق بازرگانی در این استان انجام شده است که باید به عنوان الگو در کشور معرفی شود گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید الگوی حرکت در اقتصاد باشد.