پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی از شرکت ایریکو ابهر و ورزشگاه سه‌هزار نفری ابهر بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جریان دهمین سفر رییس جمهوری از یک شرکت ساخت واگن در ابهر بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: سند دار کردن اراضی زراعی و باغی از طریق پیشبرد طرح کاداستر (نقشه کوچک مقیاس) از اهداف مهم این وزارتخانه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس جمهوری با حضور در محل کارخانه سرجین بافت زنجان برای رفع مشکل این واحد نساجی در کمتر از یک ماه به وزیر صمت و استاندار زنجان ماموریت داد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در بازدید از کارخانه در حال احداث سرجین‌بافت زنجان ضمن تاکید بر رفع موانع و تسریع در بازگشایی این کارخانه گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی استان، مسئولین قضایی استان و دیوان محاسبات تشخیص داده‌اند هیچ سواستفاده‌ای در جریان احداث این کارخانه اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام رئیسی، امروز در دهمین سفر استانی خود برای بازدید از طرح‌های اقتصادی و عمرانی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نخبگان، شرکت در شورای اداری و نشست خبری وارد استان زنجان شد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حل برخی مشکلات جزو مصوبات سفر خواهد بود، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر جهادکشاورزی از مرکز پرورش گوسفند اصلاح شده پربازده و روند عملیات اجرایی طرح‌های کاداستر و رفع تداخلات بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی در دهمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد استان زنجان شد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با بیان اینکه زنجان ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های کشاورزی، صنعتی و معدن دارد، گفت: باید کار‌های بسیاری برای استان زنجان انجام شود. به برکت انقلاب اسلامی کار‌های زیادی انجام شده، اما نسبت به کار‌هایی که باید انجام شود، فاصله داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در دهمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد استان زنجان شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حل برخی مشکلات جزو مصوبات سفر خواهد بود، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس‌جمهور در آغاز سفر خود به استان زنجان، از واحد تولیدی سرجین بافت بازدید کرد.

وب‌گاه تابناک

رئیس جمهور گفت: استان زنجان دارای نیروهای جوان نخبه و متخصص خوبی است و از این ظرفیت بزرگ برای توسعه استان در بخش های مختلف استفاده شود.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور ایران اسلامی در دهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه شهر زنجان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.