پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

در آستانه سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان که در هفته های آتی صورت خواهد گرفت، جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت دار این استان عصر امروز (سه‌شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

نمودار و نقشه راه بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورود تکنولوژی و تغییر سبک زندگی، مسائل نوپدیدی در خانواده ها ایجاد کرده و تهدیدات فراوانی بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به قتل یک پدر و پسر در زنجان در یک نزاع دسته جمعی، گفت: یکی از قاتلان بازداشت شده و قاتل دوم متواری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت یک هفته از مرگ هولناک سه کارگر جوان بر اثر گازگرفتگی در «کارخانه فولاد ناب آرش» ابهر دادستان زنجان از تشکیل پرونده قضایی و برخورد قاطع با مقصران حادثه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ضیائیان گفت: چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و اردبیل درگیر بارندگی خواهند بود.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: هویت شهید مدفون در پارک جنگلی بیارجمند شهرستان شاهرود به نام صفرعلی فیض بیگدلی از اهالی استان زنجان پس از 38 سال شناسایی شد.

وب‌گاه فرارو

کارگر جوان به درخواست سرپرست خود برای برداشتن بیل وارد مخزن شده و از آنجا که مخزن مخروطی شکل بوده و ارتفاع زیادی داشته بعد از ورود کارگر به مخزن بلافاصله گاز او را خفه کرده است همچنین وقتی دو همکارش برای کمک به وی وارد مخزن شدند آن‌ها نیز به سرنوشت وی دچار شدند و هر سه نفر جان باختند.

خبرگزاری مهر

کف حیاط کنار حوض پر می‌شد از پوست، تکه‌گوشت و لخته‌های خشک‌شده خون. حالمان بد میشد، بغض می‌کردیم، اما فرصت گریه نداشتیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان، حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه و جمعی از مسئولین شهری با حضور در منزل شهید صفرعلی فیض بیگدلی، خبر شناسایی هویت این شهید گرانقدر را به خانواده این شهید اطلاع دادند. حقایق‌پور در حاشیه این دیدار با بیان...

خبرگزاری ایسنا

شهید صفرعلی فیض بیگدلی یکی از این شهدای مفقودالاثر بود که پیکر مطهرش پس از گذشت 38 سال با انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان برگزار شد و نفرات برتر به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.

خبرگزاری دانا

مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان ظهر امروز (دوشنبه 10 آبان) با حضور رئیس فدراسیون برگزار و نادر بلباسی با کسب 11 رای از 21 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: وی با بیان اینکه بخش خصوصی، تمایلی به سرمایه‌گذاری در فوتبال و حتی سایر رشته‌های ورزشی ندارد، گفت: این در حالی است که صنعت در سایر استان‌ها در اختیار شرکت‌های دولتی بوده و به نوعی دولت در فوتبال، سرمایه‌گذاری می‌کند.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امروز نگاه توسعه‌محور در فدراسیون حاکم است، گفت: امروز همه از فوتبال ملی، لذت برده و به آن افتخار می‌کنند.