پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعی از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی صبح امروز (چهارشنبه)، با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

زنجان - استاندار زنجان گفت: پنج وزیر و معاون رئیس جمهور، دکتر رئیسی را در سفر استانی روز پنج شنبه 27 آبان ماه به استان زنجان همراهی می کنند.

وب‌گاه الف

استاندار زنجان برخی برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان زنجان را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه استان‌ها - استاندار زنجان برخی برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور به استان زنجان را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به جلسه هماهنگی سفر استانی حجت‌الاسلام رئیسی به زنجان گفت: پس از هماهنگی با 25 دستگاه برنامه‌های این سفر به تصویب رسید که بخشی از آن‌ها از پیش تعیین شده و بخشی سرزده خواهد بود.

وب‌گاه الف

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به جلسه هماهنگی سفر استانی آیت الله رییسی به زنجان گفت: پس از هماهنگی با 25 دستگاه برنامه‌های این سفر به تصویب رسید که بخشی از آن‌ها از پیش تعیین شده و بخشی سرزده خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی سفر استانی رییس جمهوری به استان لرستان روز سه شنبه به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.

خبرگزاری میزان

مدیر تیم دوچرخه سواری آرویج شرق امید نیا نکا گفت: رکابزنان کم تجربه و بومی ما توانستند به خوبی پاسخ اعتماد ما را بدهند و ما را بیش از پیش به سرمایه گذاری در این رشته امیدوار کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور از استان بعدی که رئیس جمهور قصد سفر به آن را دارد خبر داد. وی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: «در ادامه سفر‌های استانی، ریاست محترم جمهور اواخر هفته جاری به استان زنجان سفر می‌کند. برنامه ریزی سفر و بررسی مشکلات استان طی چندین جلسه تخصصی با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزرا تشکل شده است.»

خبرگزاری میزان

معاون اجرایی رئیس جمهور در پیامی توئیتری از سفر رئیس جمهور به استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

50 درصد از بیماران کلیوی استان واجد شرایط پیوند کلیه هستند

خبرگزاری دانا

دیابت یا مرض قند، یکی از بیماری‌های غیرواگیرشایع در جهان است که عوارض زیادی دارد و یک درمان مادام‌العمر دارد و آن چیزی جز اصلاح سبک زندگی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبر انقلاب اسلامی در حکمی اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را برای دوره جدید منصوب کردند

خبرگزاری دانا

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به کشتار دام مولد در استان زنجان، گفت: با این وضعیت پیش‌بینی می‌شود تولید گوشت قرمز در سال آینده در استان زنجان کاهش پیدا کند.

وب‌گاه عصر ایران

بارش برف در طول روز گذشته سبب مسدودی مسیر 140 روستا در سطح استان زنجان شده بود که با تلاش عوامل راهداری مسیر 110 روستا بازگشایی شده و مسیر 30 روستا همچنان مسدود است.