پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

پرونده مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ برتر جاده آقایان و رده سنی بزرگسالان با قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز بسته شد.

خبرگزاری دانا

محمد رضا صائینی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: با توجه به آخرین وضعیت رنگ بندی استان‌ها در سامانه ماسک، در حال حاضر همه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «حوض خون» پس از اشاره رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان زنجان مورد استقبال مردمی قرار گرفت و به چاپ چهارم رسید.

وب‌گاه الف

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رئیس جمهور به زودی به استان زنجان سفر می‌کند، گفت: بیش از 4 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان مصوب شد.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (8 تا 12 آبان) گفت: مجموع ارزش معاملات در هفته گذشته به بیش از 867 میلیارد و 779 میلیون و 198 هزار ریال رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری استقامت جاده آقایان به میزبانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

سومین رویدادسراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان با تجلیل از تیم‌های برتر این رویداد در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: عملیات نیروی دریایی سپاه سیلی محکمی بر صورت آمریکای جنایتکار بود که توطئه دشمنان را خنثی کرد.

خبرگزاری دانا

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان زنجان با اشاره به برگزار راند دوم مسابقات قهرمانی موتورسواری کشور، گفت: 21 آبان ماه مسابقات قهرمانی موتورسواری به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا هفته اول آبان ماه ایران رتبه هشتم واکسیناسیون را با واکسیناسیون بیش از 60 درصد جمعیت به خود اختصاص داده است. پیش از ایران نیز به ترتیب کشورهای امارات، اسپانیا، مالزی، ژاپن، برزیل، سوئد و آمریکا رتبه‌های اول تا هفتم واکسیناسیون را به خود اختصاص می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تا هفته اول آبان ماه ایران رتبه هشتم واکسیناسیون علیه کووید 19 را با واکسیناسیون بیش از 60 درصد جمعیت به خود اختصاص داده است و متاسفانه در هفته هشتاد و هشتم اپیدمی، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور 45.53 درصد گزارش شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نحوه برخورد آیت‌الله خامنه‌ای با جاسوسان آمریکایی که در لانه جاسوسی بازداشت شده بودند را ببینید.

خبرگزاری مهر

کتاب «حوض خون؛ روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس» با تدوین و نگارش فاطمه‌سادات میرعالی پس از سخنان رهبر انقلاب درباره آن، توسط انتشارات راه‌یار به چاپ چهارم رسید.

خبرگزاری دانا

مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: شرط سنی اهدای خون حداقل 18 سال تمام است اما دانش‌آموزان و افراد 16 سال به بالا با رضایت کتبی پدر یا ولی قانونی خود می‌توانند اقدام به اهدای خون کنند.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه دانش آموزان با تاسی از ائمه هدا و صالحین در مقابل استکبار جهانی ایستادند، گفت: در گام دوم انقلاب دانش آموزان و جوانان استکبار را با قدرت علم به زانو در می‌آورند.