پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی نوسان‌های آماری و عادی‌انگاری بسیاری از هموطنان موجب نگرانی کارشناسان در مدیریت پیک بعدی کرونا شده است که براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است با مدیریت هوشمند قرنطینه هزینه‌های پیک ششم مدیریت شود.

خبرگزاری دانا

رئیس اتحادیه صادرکنندگان اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه عمده صادرات استان به کشور ترکیه انجام می‌شود، گفت: به دنبال افزایش کشور های هدف صادراتی استان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه گفت: در زمان حاضر مرمت بخش‌های پایینی و آجری ضلع جنوب غربی در گنبد سلطانیه آغاز شده و درحال انجام است.

خبرگزاری مهر

تبریز - شهرستان سراب به عنوان قطب تولید سیب زمینی در آذربایجان شرقی است که به طور سالیانه 100 تا 120 هزارتن سیب زمینی در این شهرستان تولید و به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: صبح امروز میزان دمای هوای زنجان به 7- درجه سانتیگراد رسید که با این میزان دما به عنوان نخستین مرکز استان سرد کشور به ثبت رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: صبح امروز میزان دمای هوای زنجان به 7- درجه سانتیگراد رسید که با این میزان دما به عنوان نخستین مرکز استان سرد کشور به ثبت رسید.

وب‌گاه عصر ایران

هوای سرد تا پایان روز دوشنبه در استان مستقر بوده و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز با افزایش نسبی (3 تا 5 درجه) مواجه شده و مجدد طی روزهای پنجشنبه و جمعه سرد خواهد شد.

خبرگزاری دانا

ششمین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار و ضمن قدردانی از زحمات 4 ساله رضا عسگری در کسوت فرماندار زنجان، پرویز خالقی به سمت سرپرست فرمانداری زنجان معارفه شد.

خبرگزاری مهر

پرونده مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده مردان با قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز و درخشش سعید صفرزاده بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تشخیص هویت 10 شهید جاویدالاثر (گمنام) از ابتدای آبان 1400 تاکنون، فصل پاییز از نام و نشان شهیدان جاویدالاثر عطر بهاری گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد رمال برای فاش نشدن راز کلاهبرداری‌اش، آقامعلم را کشت و جسدش را در گودالی دفن کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرونده مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر جاده آقایان رده سنی بزرگسالان با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد تبریز بسته شد.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید براینکه بسیاری از مشکلات در استان زنجان به عدم هماهنگی دستگاه‌ها برمی‌گردد گفت: امروز کشور تحت فشار است و رویکرد با تغییر دولت بر این شده که استقلال کشور از محل تلاش داخلی، تامین شود لذا از نیروهایی باید استفاده شود که به حفظ استقلال و برقراری عدالت، اعتقاد دارند.

خبرگزاری دانا

پرونده مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر جاده رده سنی بزرگسالان با قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز بسته شد.

خبرگزاری میزان

لیگ برتر جاده آقایان رده سنی بزرگسالان با قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز به اتمام رسید.

خبرگزاری ایسنا

سعید صفرزاده در مرحله پایانی لیگ برتر دوچرخه سواری جاده توانست دو عنوان قهرمانی را به دست آورد.