پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان وقتی همراه خانواده‌اش به باغ‌شان در حوالی زنجان رفته بود چشمش به جوانی افتاد که یک‌سال قبل با او درگیر شده بود.

خبرگزاری تسنیم

مرحله دوم اردوی تیم کاراته جوانان پسران ایران در استان زنجان در حال پیگیری است.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان خاطره‌ای از شهید شهریاری را نقل کردند که در کتاب "استاد" بیان شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: درگیری 2 گروه در زنجان منجر به قتل پدر 70 ساله و پسر 20 ساله او شد.

خبرگزاری دانا

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور، امروز (چهارشنبه 12 آبان) در استان زنجان آغاز شد.

خبرگزاری دانا

به مناسبت 13 آبان، روز جهانی استکبار ستیزی، زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان زنجان نواخته شد.

خبرگزاری دانا

مدیر اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در استان زنجان آمار دقیقی از فرشبافان در دست نیست، گفت: حدود 53 هزار نفر در استان زنجان به این حرفه مشغول اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه روند صعودی نرخ ابتلای روزانه و احتمال ورود گونه جهش یافته ویروس "دلتا پلاس" از مرزهای غربی کشور نگرانی اخیر کارشناسان برای مدیریت پیک ششم کرونا در شرایط فعلی است.

وب‌گاه فرارو

عواملی، چون افزایش نرخ ابتلای روزانه، کاهش توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کم شدن مشارکت هموطنان در طرح ملی واکسیناسیون و البته سوغاتی نا مبارک مسافران از مرز‌های غربی کشور می‌توانند احتمال شکل‌گیری پیک ششم را تقویت کرده و زمینه بروز مشکلاتی عمده را در کشور مهیا کند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان زنجان به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در آستانه سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان، جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت دار این استان عصر امروز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مادر گرانقدر شهیدان «مهدی و علی‌اکبر وطن‌خواه» از شهدای استان خراسان جنوبی دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد، و پدر شهیدان والامقام «محسن و ناصر ابوترابی» از استان اصفهان به لقاءالله پیوست و پیکرش در آرامستان نجف‌آباد به خاک سپرده شد.

خبرگزاری میزان

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت با کمک خیرین و بخش خصوصی به دنبال آن است تا ضمن تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام عمرانی، توافقات و طرح‌های جدید را به منظور اشتغال‌زایی و توسعه و آبادانی استان‌های کشور با تمام توان پیگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان زنجان به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.