پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

با اینکه فرش دستبافت ایران یکی از مرغوبترین صنایع دستی ایران محسوب می‌شود و در توسعه اقتصادی کشور نیز اهمیت ویژه‌ای دارد اما سیاست‌های اشتباه ارزی دولت قبل باعث شده تولید و بازار آن در کشور با چالش مواجه شود و جایگاه واقعی خود را از دست دهد.

خبرگزاری دانا

جعفری از آمادگی کامل پایگاه‌های اورژانس برای مقابله با پیک ششم کرونا خبرداد و گفت: ماموریت‌های اورژانس در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی گفت: بیانات مقام معظم رهبری برای کنگره شهدای زنجان نقشه راه جهان اسلام است تا با انتخاب مسیر درست به موفقیت دست یافت.

خبرگزاری دانا

مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان زنجان که از اسفند سال گذشته چند بار به تعویق افتاده بود بالاخره فردا (دوشنبه 10 آبان) با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و فریدون اصفهانیان که 3 دوره متوالی بر این صندلی تکیه کرده بود فردا جایش را به رئیس جدید می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بهمن زارعی عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان شد.

خبرگزاری تسنیم

75 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور طی نامه‌ای به رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نکاتی را درباره لایحه رتبه بندی معلمان مطرح کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امید حاجتی مدیرعامل این سازمان، گفت: از محل منابع این سازمان 190 میلیارد ریال به استان اردبیل، 278 میلیارد ریال به استان اصفهان، 66 میلیارد ریال به استان البرز، 534 میلیارد ریال به استان ایلام، 267 میلیارد ریال به استان آذربایجان شرقی، 656 میلیارد ریال به استان آذربایجان غربی، 323 میلیارد ریال به استان بوشهر، 352 میلیارد ریال به استان تهران و 321...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در اجرای بند 35 مصارف جدول تبصره 14 قانون بودجه سال جاری، 13 هزارو 904 میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب کشور به تفکیک استان‌ها پرداخت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باهنر گفت: دور شدن از اهداف اصل 44 باعث شد عده‌ای بگویند که تعطیل شود، ولی رهبری فرمودند من گفتم که دور شده‌ایم ولی به این معنا نیست که اصل 44 بد است و تعطیل شود و فرمودند باید ادامه پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز آمار نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به مهرماه 1400 برای خانوار‌های کشور برابر 45.4 درصد بود. استان‌های البرز، گیلان، سمنان، تهران و قم پنج استانی هستند که نرخ تورم سالیانه کمتر از 45.4 درصد دارند. ایلام، زنجان و خراسان شمالی به ترتیب با 53.3 درصد، 51.2 درصد و 50.9 درصد بالاترین نرخ تورم را داشتند. براساس این گزارش در مهرماه بیشترین...

خبرگزاری دانا

سد تالوار، سدی که در خاک بیجار گروس واقع شده اما به کام دیگر استان‌هاست و این مسئله داد مردمی که در این منطقه زندگی می کنند را درآورده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استان‌های قم و تهران به ترتیب با 40.9 درصد و 41.2 درصد کمترین و ایلام با 53.3 درصد بیشترین نرخ تورم سالیانه مهرماه 1400 را به نام خود ثبت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان که در تاریخ 24 مهر 1400 برگزار شده بود، صبح روز پنج‌شنبه ششم آبان در محل برگزاری این همایش منتشر شد. ایشان در سخنانی به لزوم تحلیل جامعه‌شناختی و روانشناختی از نقش عنصر دین در دفاع مقدس یاد کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با انتقاد از کسانی که نقش عنصر دین...

خبرگزاری مهر

در مهر ماه 1400 عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور به 364.1 رسید که نسبت به ماه قبل 3.7 درصد افزایش نشان میدهد.