پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

در مهر ماه 1400 عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور به 364.1 رسید که نسبت به ماه قبل 3.7 درصد افزایش نشان میدهد.

خبرگزاری ایسنا

چه چیزی موجب شد که علی‌رغم وجود آن قوه‌ی هایل عجیب، این ها نتوانند بر ایران اسلامی - با همه‌ی ضعفها؛ ضعف بودجه، ضعف تجهیزات، ضعف در سازماندهی ها، ضعف در انضباط، وجود بعضی از اختلافات - مسلط بشوند و مقصود خودشان را انجام بدهند؟ دنیا از این ماجرا درس گرفت این بر اثر چه بود؟ بر اثر همان معنویت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: براساس قانون بودجه امسال، 1 هزار و 390 میلیارد تومان برای توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در استان‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع عالی تفسیر قرآن می‌گوید مؤمنین وقتی به شهادت می‌رسند، به مقام رفیعی دست می‌یابند که سایر اموات از آن بی‌بهره‌اند و یا بهره کمتری دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: براساس قانون بودجه امسال، 13 هزار و 904 میلیارد ریال برای توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در استان‌ها پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

هادی توفیقی، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان با تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان زنجان گفت: 1200 برنامه برای هفته بسیج دانش‌آموزی زنجان در نظر گرفته شده و این برنامه‌ها به صورت حضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانا

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دلیل ارسال پیامک واریز مرحله چهارم این است که به لحاظ پیشرفت بالای پروژه‌های مذکور اگر متقاضیانی که امکان واریز مبلغ وجود دارد، اقدام به این کار کنند.

خبرگزاری دانا

ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه شرایط اعزام زمینی به عتبات عالیات فراهم نیست گفت: در حال حاضر پیش ثبت نام عتبات عالیات در قالب سفرهایی هوایی آغاز شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (یک تا 5 آبان) گفت: در مدت مذکور 89 میلیون و 394 هزار و 155 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

انصاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 6 هزار و 800نفر در پی انتشار ویروس کرونا از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

کرمان به مقام قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری تریال کشور که به میزبانی همدان برگزار شد، دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - دولتمردان و مسوولان در هفته ای که گذشت، اقدام میدانی را همچنان در برنامه کاری خود داشتند و برای رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود راهی مناطق مختلف کشور شدند؛ از اندیکا و اهواز گرفته تا سنندج، کوهرنگ، یزد، قم، زنجان و مشهد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با اشاره به افزایش هزینه دارویی بیماران سرطانی گفت: اردیبهشت سال گذشته 400 میلیون تومان هزینه دارو پرداخت شده که این رقم در شهریور 1400 به یک میلیارد و 620 میلیون تومان رسیده که این نشان می‌دهد که هزینه داروها حدود 4 برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان به مسئولان برگزاری بزرگداشت شهدا توصیه‌هایی فرمودند.