پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

جمهوری اسلامی ایران با توجه به فرهنگ و آموزه‌های دینی و اخلاقی قوی همواره سعی در استفاده کارآمد از این فاکتور مهم را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته داشته است.

خبرگزاری دانا

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حالی که دشمن آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و شادابی و طروات گذشته در دشمنان نیست و رهبران آنان افسرده و سربازان آنان خسته و سلاح‌هایشان فرسوده است اما مسلمانان با نشاط در جستجوی شهادت بوده و از پای نایستاده‌اند و در حال حرکت هستند.

خبرگزاری مهر

زنجان - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در فرازهای آخر مقاومت قرار داریم و این مقطع همواره مشکل بوده است، گفت: ملت ایران در آستانه فتح بزرگی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری اولین کنگره بزرگداشت شهدای استان زنجان، خبرگزاری تسنیم، مطالبی از خدمات این استان در راستای جهاد و مقاومت منتشر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مستکبران به ظاهر قدرتمند هستند و سلاح و اقتصاد قوی دارند چرا که همه عالم را غارت کرده اند تا با آن بر جهان مسلط شوند و باید متوجه بود که عالم اسلام جزو هدفهای کلیدی استکبار است.

وب‌گاه عصر ایران

چه افتخاری برای یک شهر و کوچه‌ها و خیابان‌های آن بالاتر از اینکه نام یک شهید بزرگ و فداکار بر روی آن باشد. شهر باید به نام شهیدان مزین باشد و شوراهای شهر نیز بدانند که شهر با نام چه کسانی مفتخر می‌شود.

خبرگزاری مهر

انسان واقعا حیرت می‌کند؛ انسان شرمنده می‌شود در مقابل این همه خدمتی که این بانوان انجام دادند در طول چند سال و چه زحماتی را متحمل شدند؛ اینها چیزهایی است که قابل ذکر کردن است.

خبرگزاری تسنیم

حوزه‌های علمیه زنجان در برهه‌های حساس تاریخی از موثرترین حوزه‌های علمیه شیعی بود‌ه‌اند و به فرموده امام خامنه‌ای امروز هم این شهر همچنان یک شهر بااستعداد فرهنگی است.

خبرگزاری مهر

بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره‌ی شهدای استان زنجان که در تاریخ 24 مهر 1400 برگزار شده بود، صبح پنج‌شنبه 6 آبان 1400 در محل برگزاری این کنگره منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

دکتر امیرحسین فقهی، شاگرد شهید مجید شهریاری برای اولین بار در مقابل دوربین تسنیم به تشریح خاطره‌ای پرداخت که اخیرا رهبر انقلاب درباره مقام معنوی آن دانشمند هسته‌ای بیان کردند، او که تنها شاهد عینی این خاطره است.

وب‌گاه تابناک

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان منتشر شد.

وب‌گاه الف

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: با گذشت چندین سال از دفاع مقدس، جریان بزرگداشت شهیدان باید با ابتکارهایی همچون تحلیل جامعه‌شناختی و روانشناختی از خاطرات آن دوران و نقش عنصر پر قدرت «دین» ادامه پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با برگزاری اولین کنگره شهدای استان زنجان با تعداد شهدای این استان آشنا شوید.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وقتی شما قصد معامله‌ای را دارید، خریدار، فروشنده، کالا و بهای آن باید مشخص باشد و شهادت معامله‌ای است که اینچنین است.

خبرگزاری تسنیم

فاطمه سادات میرعالی، نویسنده کتاب «حوض خون» به همراه تعدادی از پژوهشگران این اثر، به خوانش این کتاب در استودیوی فیلم پویا پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان منتشر شد.