پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، تهدید سایبری را فرصتی برای اعتمادسازی میان دولت و ملت ارزیابی کرد و گفت: حضور میدانی رییس جمهوری و واکنش سریع پدافند غیرعامل و زحمتکشان وزارت نفت تهدید سایبری را دفع کرد.

خبرگزاری مهر

زنجان - رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های بخش خصوصی برای جذب در ورزش احصا شود، گفت: زنجان در حوزه ورزش ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با تعامل از آن استفاده خوبی را داشت.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در واکنش به خباثت دشمنان ایران که منافع مردم را هدف قرار داده اند، گفت: تهدید سایبری به فرصت اعتمادسازی بین دولت و ملت تبدیل شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنچه که امروز نیاز فوتبال در استان‌ها به شمار می‌رود، نگاه تعاملی است که باید سرلوحه همه باشد.

خبرگزاری مهر

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در اجرای قانون بودجه امسال مبلغ 11 هزار میلیارد ریال به سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور پرداخت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می‌گفت، افزود: حضور میدانی رئیس جمهور و واکنش سریع پدافند غیرعامل و نیز زحمتکشان وزارت نفت تهدید سایبری را دفع کرد. نتیجه هوشیاری مردم وی اضافه کرد: هوشیاری مردم، عملیات سایبری دشمن را که می‌خواست در روند توزیع سوخت و حمل و نقل اختلال به وجود آورد، خنثی کرد. بادامچیان با بیان اینکه دولت در...

خبرگزاری تسنیم

جزئیات آبرسانی ها و تکمیل شبکه فاضلاب و میزان تخصیص اعتبارات در بخش آب و فاضلاب کشور محور مصاحبه تفصیلی تسنیم با معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بود.

خبرگزاری دانا

رنگرونا با اشاره به اقدامات دولت در رفع مشکلات برگرداندن ارز حاصل از صادرات گفت، گفت: دولت یکسری از اقدامات را در این راستا در دستور کار خود قرار داده که با این اتفاق مشکلات برگشت ارز حاصل از صادرات در حال برطرف شدن است.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه 14 واحد تولیدی به عنوان پروژه‌های ویژه سال 1400 استان زنجان در نظر گرفته شده که 4 واحد آن به بهره برداری رسیده و 10 واحد نیز تا پایان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: حجم سرمایه‌گذاری این واحدهای تولیدی حدود 7 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه سوم سیما گزارشی از محفل شعر "قرار فاطمی" را روی آنتن برد و خلاصه‌ای از شعرخوانی‌های شاعران در مدح حضرت معصومه (س) را پخش کرد.

خبرگزاری میزان

در راستای اجرای بند (35) مصارف جدول تبصره (14) قانون بودجه سال 1400 کل کشور از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها مبلغ 11 هزار و 664 میلیارد ریال به استان‌های سراسر کشور پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا هیچ منعی و محدودیتی برای اهدای خون ندارد، گفت: تزریق‌کنندگان واکسن کرونا اگر علامت خاصی نداشته باشند، بعد از واکسیناسیون می‌توانند خون اهدا کنند.

خبرگزاری ایسنا

برگزیدگان ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با برگزاری آیین پایانی معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

در مهر ماه 1400 عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور به 364.1 رسید که نسبت به ماه قبل 3.7 درصد افزایش نشان میدهد.