پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 50 درصد معلولیت‌ها ریشه در اختلالات ژنیتکی دارد.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل دینی و مذهبی از پاکستان گفت: این را باید بپذیریم که ولایت فقیه، تسلسل نظام ولایت و امامت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، غدیر، نقطه وحدت است و نقطه افتراق نیست.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به آمار 53 هزار نفری بیمه شدگان هیئت ورزشی استان زنجان در سال های قبل گفت: تعداد بیمه شدگان هیئت بیمه ورزشی استان به 25 هزار نفر کاهش یافته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای آقایان که با شرکت 650 ورزشکار در قالب 37 تیم به میزبانی استان زنجان برگزار شد، با قهرمانی تیم تهران در هر دو بخش جوانان و بزرگسالان همراه بود.

خبرگزاری دانا

تاراسی رئیس جهادکشاورزی استان زنجان از افزایش قیمت مرغ در استان زنجان خبرداد و گفت: قیمت مرغ در استان زنجان به 29 هزار تومان افزایش یافت.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (24 تا 28 مهر) گفت: در مدت مذکور 69 میلیون و 608 هزار و 719 سهم و حق تقدم در بورس منطقه زنجان داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

شهرستان ابهر با داشتن تاکستانهای فراوان طبیعت بی نظیر پاییزی را این روزها تجربه می کند.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات انتخابی تیم ملی موی‌تای آقایان که با شرکت 650 ورزشکار در قالب 37 تیم به میزبانی استان زنجان برگزار و با قهرمانی تیم تهران در هر دو بخش جوانان و بزرگسالان شد.

خبرگزاری دانا

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید کاتا دختران طی هفته آینده برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که خنثی شدن تحریم‌ها 2 راه دارد؛ اول اینکه خود دشمن تحریم‌ها را بردارد و دوم اینکه ما طوری رفتار کنیم که تحریم‌ها خنثی شوند، گفت: اگر دشمن قرار بود تحریم را بردارد که از اول تحریم نمی‌کرد پس راه حل دوم باقی می‌ماند که به رفتارهای ما مربوط می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

غار «دودزا» یا «زرین‌غار» که حدود سه سال پیش پرونده توریستی شدن آن بسته شده بود، این‌بار گرفتار معدن‌کاران شده است؛ هرچند دستور توقف موقتی فعالیت‌های معدن به مدت دو ماه داده شده است تا وزارت صمت مجوز تعطیلی کامل را صادر کند.

خبرگزاری دانا

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: اگر امروز کنگره شهدای دانشجو به همت کمیته دانشگاهیان استان زنجان برگزار شده، معنا و مفهومش این است که شهید و شهادت در پازل و جورچین فرهنگی جامعه دانشگاهی، جایگاه خاص خود را دارد.

خبرگزاری دانا

رهبر جنبش مقاومت حسینیون جمهوری آذربایجان با تاکید بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشید، گفت: قدرت امروز تشیع هیچ وقت نبوده و تکرارشدنی هم نیست و مطمئن باشید اگر سیستم ولایت فقیه ضربه ببیند، تمام شیعیان و مستضعفان جهان محو و نابود می‌شوند و این ولایت فقیه است که امروز شیعه را در جهان، سربلند نگه داشته است.

خبرگزاری ایسنا

رهبر مقاومت حسینیون آذربایجان با بیان اینکه همه فعالیت‌های جنبش مقاومت حسینیون برای انتقام سخت است، گفت: آذربایجان در یک منطقه حساس است که رژیم صهیونسیتی و قدرت‌های شیطان آن‌جا را حیاط خلوت خود کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قهرمان ووشو کشورمان درباره مسابقات جنگجویان این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در میان جامعه دانشگاهی کشور شهید و شهادت جایگاه خاص و ویژه ای دارد.