پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان تأکید کردند: با گذشت چند سال از دفاع مقدس، حادثه بزرگداشت شهیدان شروع شده و ادامه پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره سه هزار و 535 شهید استان زنجان که در تاریخ 24 مهر 1400 برگزار شده بود، صبح امروز (پنج‌شنبه) در محل برگزاری این همایش منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

امام خامنه‌ای گفتند: با گذشت چندین سال از دفاع مقدس، جریان بزرگداشت شهیدان باید با ابتکارهایی همچون تحلیل جامعه‌شناختی و روانشناختی از خاطرات آن دوران و نقش عنصر پر قدرت «دین» ادامه پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران _ایرنا_ ششمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در سال 1400، نهم و دهم آبان ماه جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار می شود.

خبرگزاری دانا

یادواره 200 شهید پاسدار استان زنجان امروز (5 آبان) با حضور سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمالغرب کشور برگزار شد.

خبرگزاری دانا

اوصانلو با بیان اینکه دشمن امروز شیوه‌های جدیدی از دشمنی را از طریق نفوذی‌ها آغاز کرده است، گفت: باید خیلی هوشیار باشیم و دشمنی که دیروز، سلاح بر دست داشت، امروز با وجهه دوست، پای کار می‌آید و علیه انقلاب، کشور و مسئولین کار می‌کند.

خبرگزاری دانا

سپهری با بیان اینکه تکواندوکاران زنجانی در لیگ پومسه به صورت انفرادی و تیمی حاضر می‌شوند، افزود: پیش‌بینی می‌شود 30 ورزشکار از زنجان در این لیگ حاضر شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) اعلام‌کرد: نصب 250 هزار کنتور جدید هوشمند در برنامه امسال صنعت برق قرار دارد که پس از تعیین مشخصات فنی از طریق اجرای پروژه‌های آزمایشی اجرایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

شیلاندره روستایی با طبیعت زیبا و بکر در شهرستان طارم از توابع استان زنجان است که با وجود ظرفیت بالای گردشگری غبار فراموشی و بی تدبیری بر در و دیوار روستا نقش بسته است.

خبرگزاری دانا

سعید شاهین‌فر با اشاره به اینکه 60 هزار مسکن در استان زنجان احداث می‌شود، گفت: در طرح جهش تولید مسکن نیز تا به امروز حدود 14 هزار نفر در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

شمس‌الدین موسوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان میزبان دو شهید گمنام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

برخی‌ها سعی دارند چهره نادرستی از ما ترسیم می کنند. از پیشرفت‌ها و گامهای مثبت خبری ما نمی گویند ولی در مقابل طوری موارد را منعکس می کنند که گویا نا امنی در کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما می‌خواهیم سطح زندگی و رفاه مردم بالا رفته و فاصله طبقاتی کم شود و مردم با عزت و سربلندی زندگی کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما می‌خواهیم سطح زندگی و رفاه مردم بالا رفته و فاصله طبقاتی کم شود و مردم با عزت و سربلندی زندگی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان زنجان و در جمع مسئولان این استان با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان زنجان و اجلاسیه یادواره 137 شهید طارم گفت: همه ما مدیون و وام‌دار شهدا هستیم و باید بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم که یکی از راه‌های این موضوع برگزاری همین یادواره‌ها...