پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان زنجان و اجلاسیه یادواره 137 شهید طارم گفت: خط شهادت از ابتدای بشریت وجود داشته است یعنی از همان زمانی که حضرت هابیل به شهادت رسید این مسیر استمرار داشته است. وی با اشاره به تقابل جبهه حق و باطل در طول تاریخ افزود: در طول تاریخ کسانی که در جبهه حق بودند همواره در مقابل باطل...

خبرگزاری ایسنا

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امنیت با ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری همه افرادی که در این مسیر قرار گرفته‌اند به وجود می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - خطر موج ششم کرونا در کمین است و خبرهای خوبی از شمار مبتلایان وفوتی‌ها به گوش نمی‌رسد، شاید دلیل اصلی به صدا درآمدن زنگ خطر این موج که کارشناسان آن را سهمگین‌تر می‌دانند، عادی انگاری و واکسن گریزی باشد.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به آمادگی بسیاری از کشورهای همسایه برای ایجاد روابط اقتصادی و تجاری با ایران، گفت: این اراده در دولت وجود دارد تا با کشورهای همسایه ارتباط بهتری داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در مراسم اختتامیه و فینال پنجمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و نخستین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای گفت: این مسابقات می‌تواند بومی‌شده رویدادهایی مانند TED یا رویدادهای مشابه باشد.

خبرگزاری دانا

خسروپناه با تاکید براینکه باید رفتار شهدا به عنوان نظریه در دانشگاه‌ها ارائه شود، گفت: سلوک و معرفت 2 درسی است که باید از شهدا یاد بگیریم.

خبرگزاری ایسنا

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افراد باید برای رسیدن به سلوک عرفانی باید از شهیدان الگو بگیرند و برای رهایی از منیت به دنبال عرفان شهدا بروند.

خبرگزاری تسنیم

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه پسران، دوشنبه 10 آبان در استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: نمایشگاه اقتدار موشکی و توانمندی‌های نظامی، به مناسبت برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان زنجان از امروز در زنجان آغاز به کار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برای حضور در کنگره بزرگداشت 3535 شهید استان زنجان و اجلاسیه یادواره 137 شهید طارم وارد این شهرستان شد. کلنگ زنی ساختمان ستاد فرماندهی سپاه ناحیه طارم، غبار رویی مزار شهدای گمنام شهرستان طارم شهر آب بر و افتتاح تسویه خانه پساب واحد فناوری این شهرستان از اقدامات معاون پارلمانی رئیس جمهور در این سفر بود. حسینی...

خبرگزاری دانا

منطقه ویژه اقتصادی زنجان در اوایل سال جاری با تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان زنجان ابلاغ شده که در حال پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی است و به گفته معاون اقتصادی استاندار زنجان این پروژه در آستانه آغاز عملیات اجرایی است.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور از 12 تا 14 آبان در استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

ئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در صورت وضعیت آبی راهپیمایی برگزار می‌شود و در صورت باقی ماندن شرایط در پیاده راه، مصلی خاتم‌الانبیا و یا حسینیه اعظم زنجان یک مراسم تجمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حداقلترین زمان و با کمترین جمعیت برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پوکی استخوان بیماری نامرئی لقب گرفته است که علاوه بر مرگ و میر ناشی از بیماری به دلیل شکستگی‌های مکرر، هزینه زیادی نیز به خانواده ها و جامعه تحمیل می‌کند و این درحالی است که رعایت تعذیه مناسب و ورزش می‌تواند تا حدود زیادی از این بیماری پیشگیری کند.