پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

زنجان - وزیر علوم تحقیقات و فناوری اطلاعات در پیامی به یادواره شهدای دانشجوی استان زنجان تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی جایگاه ویژه ای دارد.

خبرگزاری دانا

سردار کرمی فرمانده سپاه استان زنجان گفت: اجلاسیه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان 6 آبان‌ماه با سخنرانی سرلشکر سلامی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه زنجان گفت: جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان زنجان در اواسط هفته آینده با حضور روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تشکیل و تصمیم نهایی نسبت به حضوری بودن دانشگاه‌ها در آن جلسه گرفته می‌شود.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با بیان اینکه رضایت مردم وقتی جلب می‌شود که به سمت عدالت حرکت کنیم، گفت: حوزه بهداشت و درمان، یکی از بخش‌هایی است که مردم می‌توانند عدالت را احساس کنند و شاید اگر در این حوزه بتوان رضایت مردم را به صورت معنادار ارتقا داد، مردم حس بهتر و مثبتی به زندگی پیدا می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز ایران در امنیت و آرامش قرار دارد و از شهیدان خود تجلیل می‌کند چون عزت و عظمت به ملت داده‌اند.

خبرگزاری دانا

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه امنیت کاملی در مرزهای کشور حاکم است گفت: امروز کشورمان در منطقه در برابر دشمنان مقتدرانه ایستاده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس فدراسیون ووشو در سفر استانی خود به زنجان، با حضور در روستاهای شهرستان خدابنده از نزدیک با قهرمانان و ورزشکاران دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید از معارف دفاع مقدس صیانت کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کنگره شهدای ملی استان زنجان در چند هفته آینده برگزار خواهد شد و در همین راستا یادواره‌های شهدا برای اقشار مختلف در حال برگزاری است. در همین راستا عصر امروز سومین یادواره فرماندهان و 800 شهید غرب و شمالغرب استان زنجان در مصلی خاتم‌الانبیاء برگزار خواهد شد. سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی»، فرمانده قرارگاه سایبری و مقابله با تهدیدات نوین قرارگاه...

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یادواره‌های شهدا بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است و دوره نورانی دفاع مقدس باعث افتخار جوانان است.

خبرگزاری ایسنا

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید از معارف دفاع مقدس صیانت کنید.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا از ما این را طلب می‌کنند که ما جهاد کردیم و شما هم جهاد کنید، گفت: یکی از چهره‌های جهاد بر اساس آموزه‌های دینی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان و کارزار جنگ است اما اولویت امروز، جهاد تبیین است.

خبرگزاری دانا

فرمانده قرارگاه سایبری و مقابله با تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: ایران اسلامی به مقتدرترین کشور در معادلات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

خبرگزاری دانا

مرادلو رئیس شورای شهر زنجان تصمیمات خوبی برای پروژه‌های بزرگ شهری زنجان گرفته شده است گفت: امید است با همدلی بین مسئولان شهری و استانی شاهد نمود پروژه‌ها شهری باشیم.

خبرگزاری دانا

لایحه بودجه فرهنگی شهرداری زنجان علی رغم اینکه توسط شورای پنجم زنجان به تصویب رسیده بود امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.