پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اصراری برای بازگشایی مدارس در مهرماه نداریم.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شمار پایگاههای واکسیناسیون نیز در کشور تا 2 برابر افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: همه باید در برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان، پای کار باشند و خدمت در راه این کنگره را باقیات صالحات و ذخیره آخرت خود بدانند.

خبرگزاری دانا

آرمانی کیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه شرایط فعلی بیمارستان‌ها کار را برای کادر درمان استان سخت‌تر کرده است گفت: در حال حاضر وضعیت بیمارستان‌های استان زنجان هنوز به مرحله فوق حاد نرسیده است.

خبرگزاری دانا

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 200 مزار شهید در روستاهای استان زنجان در شهرستان‌های مختلف نیازمند ساماندهی است.

خبرگزاری دانا

جت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سالروز 17 شهریور گزارشگر جنایت حکومت شاهنشاهی و نشانگر مقاومت، شجاعت و ایستادگی ملت در برابر ستمگران است که از خاطره ملت ایران پاک نشدنی نیست و زنده خواهد ماند.

خبرگزاری دانا

محمدرضا انصاری، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: وضعیت تعاونی‌های راکد و غیر فعال در استان زنجان پیگیری می‌شود تا مشکلات این تعاونی‌ها در سریع ترین زمان ممکن حل شود.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از انتظارات به حق مردم از نمایندگان که در جلسات و مجامع مختلف مطرح می‌شود انتخاب نیروی بومی است.

خبرگزاری دانا

با وجود اینکه گاز به برخی روستاهای دور افتاده زنجان نیز رسیده اما منطقه ای در مجاورت شهرک اندیشه زنجان با 20 خانوار هنوز از امکانات شهری به خصوص نعمت گاز بی بهره است.

خبرگزاری ایسنا

در زمینه برخی اغراق‌گویی‌ها راوی دیگری در جمع کاروان دانشجویان دانشگاه شاهرود به نقل از یکی از نیروهای شناسایی می‌گوید: «500 بار برای شناسایی از اروند عبور کرده است.» این ادعا در حالی مطرح می‌شود که با یک محاسبه ساده می‌توان به صحیح نبودن آن پی برد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی درباره مزایده 40 بنای تاریخی توضیح داد و از مزایده خانه سرهنگ ایرج در آینده نزدیک و آخرین وضعیت واگذاری خانه جلال آل احمد و تالار آیینه‌خانه سعادت‌خواه سخن گفت.

خبرگزاری ایسنا

در یک مطالعه موردی پیرامون روایت‌ها و روایتگری دفاع مقدس، بیان می‌دارد که اگرچه اطلاعات گسترده‌ای از جنگ انباشت شده اما برای روایت آن به نسل بعد به لکنت زبان دچار شده‌ایم و دلیل آن‌هم این است که روایتگری بایستی با علم و دانش انجام شود نه با بهره‌گیری از خاطراتی که به‌صورت دست‌وپاشکسته نقل می‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، تعداد اعضای این صندوق تا پایان تیرماه سال جاری را 51 هزار و 468 نفر بیان کرد و گفت: این تعداد نسبت به تیرماه سال گذشته 8.5 درصد رشد دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به تشکیل حدود 6500 پرونده برای باغ‌شهرها گفت: به جرات می‌توانم بگویم که این سازمان هیچگونه اعمال نظری برای تبعیض در تخریب بنا یا تشکیل پرونده نکرده است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف زمین‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: شفافیت یعنی اینکه مساحت کل زمین‌های موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و میزان واگذاری آن و همچنین میزان فروخته شده و یا تغییر کاربری شده‌ها مشخص شود.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: جهادگران به ویژه نیروهای جهاد استان میراث انقلاب و دفاع هستند که نباید کنار زده شده و یا فراموش شوند.