جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

محسن افشارچی به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌اله سیدابراهیم رئیسی (داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری) در استان زنجان منصوب شد.

خبرگزاری دانا

یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان از شناسایی بیش از 200 واحد تولیدی مشکل‌دار در استان زنجان گفت: عمده این واحدها در گروه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان زنجان قرار دارد.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: اتحادیه نانوایان طبق قانون وظیفه دارد واحدهای صنفی خود را نسبت به کیفیت و قیمت نان توجیه کند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان زنجان گفت: ایران، تنها یک نماینده در رشته دوچرخه‌سواری بازی‌های پارالمپیک توکیو دارد و آن هم مهدی محمدی از استان زنجان است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از راه اندازی فاز اول سامانه جامع فرهنگی دانشجویی بصورت آزمایشی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به وضعیت باشگاه های ورزشی گفت: باشگاه‌های بدنسازی انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند.

خبرگزاری دانا

راشاد عضو شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان زنجان از تشکیل شورای راهبردی ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان زنجان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، بر ضرورت برنامه ریزی ستادهای استانی مبارزه با کرونا در جهت افزایش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و آخرین وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و معرفی استانهای برتر و ضعیف در این خصوص، در دو بازه زمانی 15 تا 22 و همچنین اول تا 22 اردیبهشت ماه را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: مسابقات کشتی ساحلی قهرمان کشوری به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد کرونا در زنجان برگزار نشد اما تلاش می‌کنیم تا مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی به میزبانی زنجان برگزار شود.

خبرگزاری دانا

خدابخش مرادی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: استان زنجان آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در 28 خرداد است.

خبرگزاری دانا

محمدرضا صائینی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: محموله جدید واکسن به استان زنجان از امروز در اختیار استان زنجان برای توزیع قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

خدابخش مرادی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: در بازدیدهای میدانی به عمل آمده، دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی مطلوب است.

خبرگزاری دانا

27 اردیبهشت که در تقویم رسمی به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده، بهانه‌ای شد تا به بررسی نقش و اهمیت روابط عمومی در دستگاه‌ها بپردازیم که نقش روابط عمومی در تمام بخش‌ها از کمک به پیشرفت سازمان و تعامل با جامعه گرفته تا حتی حفاظت از منابع طبیعی هم می‌تواند مفید باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق تمهیدات اتخاذ شده مراقبین بهداشتی در حوزه‌ها و مدیران مدارس در خصوص رعایت هرچه دقیقتر پروتکل‌های بهداشتی اعم از ضدعفونی و گندزدایی محل برگزاری امتحانات نظارت می‌کنند.