جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

مرکز آمار در آخرین گزارش خود، وضعیت نرخ تورم در استان‌های مختلف را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

داده‌های آماری حاکی است استان قم با 37.5 درصد کمترین و استان کردستان با 46.2 درصد بیشترین نرخ تورم را در اردیبهشت‌ماه امسال داشتند.

خبرگزاری مهر

آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌های کشور در طرح بهارانه کتاب و افتتاح کتابفروشی کتابشهر در بوشهر از جمله اخبار مهم حوزه کتاب و نشر در این‌هفته بودند.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به انصراف بهمن نصیری، قایقران زنجانی از حضور در بازی‌های المپیک توکیو گفت: این یک تصمیم شخصی بوده که خود نصیری گرفته است.

خبرگزاری دانا

مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با محوریت کتاب «انتخابات، لیله القدر نظام اسلامی» که حاوی مجموعه نظرات، رهنمودها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در استان زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

خانمحمدی رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه برنامه خرید تضمینی گندم اعلام شد گفت: از 10 تیرماه خرید تضمینی گندم در استان زنجان آغاز خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی آمارهای منتشر شده وزارت بهداشت از ابتدای خرداد ماه 1400 نشان می‌دهد در 4 روز اول سومین ماه سال 1400 رشد خزنده بیماری در سراسر کشور ادامه‌دار بوده است.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با شروع موج چهارم طبق مصوبات ستاد کرونا باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده و تاکنون دستوری مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی از سوی ستاد کرونا استان زنجان صادر نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی دقیق آمارهای رسمی از همه‌گیری کرونا در ایران نشان می‌دهد اگرچه بیشتر نقاط در مدار نزولی پیک چهارم قرار دارند اما تغییر الگوی بستری در جنوب کشور و پایتخت حکایتی متفاوت از دو هفته آینده بیان می‌کن

خبرگزاری دانا

سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به مشکل تزریق پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین گفت: به احتمال زیاد پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین به دلیل مشکل تزریق اعتبار با وقفه کوتاه مدت به بهره‌برداری برسد.

خبرگزاری دانا

خرمشهر، شهر خون 575 روز در محاصره رژیم بعثی عراق بود اما با مجاهدت رزمندگان ایرانی که با وحدت کلمه، توکل بر خداوند، توسل به ائمه، اطاعت از فرمان ولی فقیه و تکیه به توان، ظرفیت و امکانات داخلی در سوم خرداد سال 61 آزاد شد و حتی رزمندگان ایرانی تا شهر بصره عراق نیز پیش رفتند.

خبرگزاری دانا

اسکندرپور معاون دامپزشکی استان زنجان با اشاره به شیوع بیماری نیوکاسل و آنفولانزا در مرغداریهای استان زنجان گفت: شیوع این بیماری باعث شده برخی از مرغداریها دچار خسارت شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی آمارهای رسمی از پیک‌چهارم همه‌گیری کرونا در ایران اگرچه حکایت از بهبود شرایط دارد اما شکل‌گیری کانون‌های جدید پراکنده در جنوب کشور باعث تقویت احتمال وقوع پیک پنجم کرونا در کشور شده است.

خبرگزاری دانا

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهمیت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان گفت: کمک به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان ابلاغ نمی‌خواهد.

خبرگزاری دانا

حقیقی استاندار زنجان از تاخیر معاونت اقتصادی استانداری در خصوص تدوین نقشه راه ستاد رفع موانع تولید استان زنجان گفت: تا به امروز باید نقشه راه این ستاد تدوین می‌شد.