جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه مشرق نیوز

شهریور ماه سال 98 در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان زنجان گروهی از کارگران کارخانه ایران ترانسفو که به علت واگذاری نادرست کارخانه شان با مشکلات مالی روبرو شده بودند، با رییسی دیدار کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: افزون بر 2 هزار دستگاه انواع خودرو با پلاک غیربومی طی 2 روز گذشته در سطح مسیرهای ارتباطی این استان اعمال قانون شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مردان ایران، طی روزهای 20 و 21 خرداد ماه امسال به میزبانی زنجان برگزار شود اما بنا به صلاحدید، زمان و مکان آن تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، طی هفته جاری گرم و بارانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خواهر 13 ساله ای که برای نجات جان برادر هشت ساله‌اش از غرق شدگی، تن به آب زده بود به دلیل ناآشنایی با فن شنا جان خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تصویب منطقه اقتصادی ویژه در زنجان و تاکید بر ضرورت سرعت عمل در تعیین تکلیف زمین‌های معطل مانده در شهرک‌های صنعتی از جمله مهمترین عناوین خبری مهم استان زنجان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: مرحله دوم متناسب سازی حقوق 50 هزار و 961 بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی این استان انجام و احکام آنان صادر شد که اقدامی ارزشمند در راستای مطالبات این قشر محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: کاهشی شدن روند ابتلا به کرونا در زمان حاضر 417 بیمار در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که 27 مورد از این آمار مربوط بستری‌های روز گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: در زمان حاضر شمار آزمایشگاه‌های تست مخازن سی ان جی خودرو در سطح استان روند کاهشی دارد که در این خصوص نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور یک هزار شرکت کننده بصورت مجازی آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: رشته‌های منسوخ‌شده جاجیم پنبه‌ای، پرده بافی و مینای ملیله در این استان با بهره گیری از ظرفیت استادکاران قدیمی احیا می شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: فاز سوم کارآزمایی واکسن پاستور و کوبا بر سه هزار داوطلب زنجانی به پایان رسید که تا کنون عارضه جدی ثابت شده ای گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی استان زنجان گفت: هم اکنون در مجموع از کل دوست‌داران طبیعت پنج هزارو 830 نفر همیار طبیعت هستند که یک هزارو 130 نفر از آنها طی 2 سال اخیر، در سامانه همیار طبیعت ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت پیشگیری بهزیستی استان زنجان گفت: چشم کودکان باید حداقل سه بار قبل از دبستان در زمان‌های مختلف غربالگری شود که این کار به تشخیص به موقع بیماریهای این عضو کمک فراوانی می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آهویی که دستش به ضرب گلوله شکارچیان قطع شد و امکان زندگی در طبیعت را برای همیشه از دست داد در منطقه شکارممنوع فیله خاصه هدف گلوله قرار گرفت؛ همان منطقه‌ای که ماه گذشته، محیط‌بانانی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - مردم ما نجیب و کم توقع اند. از هر جناح سیاسی، یک نامزد شایسته می‌خواهند تا آزادانه انتخابش کنند. این مردم همان‌ها هستند که با تمام توان خود از کشور حمایت کرده‌اند اما خدا نکند که متوجه غیر عملی بودن وعده‌ها شوند که قطعا دلسرد می‌شوند که یکی از مصادیق آن، قهر با صندوق رای است.