جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه الف

رییس ستاد انتخابات شورای وحدت از انتخاب روسای ستاد انتخاباتی این ائتلاف اصولگرا خبر داد.

خبرگزاری دانا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید این استان در سال جاری گفت: کتاب شهدای روحانی استان زنجان در حال تدوین است و به زودی به مرحله چاپ خواهد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرهنگ رحمتی گفت: با توجه به بررسی‌ها و تحقیقات خاص به عمل آمده، قاتل 2 محیط بان شهید زنجانی، شناسایی و به مرجع قضایی استان معرفی شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس شبکه تحقیقاتی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت با اشاره به یافته های مطالعات «استپش» و «نسباد» اظهار کرد: میزان مرگ ناشی از بیماری‌های واگیر، مادران، نوزادان و تغذیه ای در استان های کشور کاهش چشمگیری داشته است و در سال 2015 این رقم در استان هرمزگان بیشترین و در استان زنجان کمترین بوده که البته تفاوت شش برابری بین میزان مرگ در این دو استان نگران‌کننده است.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت، گفت: تاکنون در بیست استان، روسای ستادهای انتخاباتی شورای وحدت تعیین و احکام آنها صادر شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت از انتخاب روسای ستاد انتخاباتی این ائتلاف اصولگرا خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان از تشکیل دفترهای این تشکل سیاسی در 20 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات یکی از مولفه‌های اساسی اقتدار ملی است.

خبرگزاری دانا

جانشین پلیس راه استان زنجان از اعمال محدودیت تردد به مدت هفت روز در محورهای استان زنجان خبرداد و گفت: این محدودیت از روز سه‌شنبه در استان زنجان آغاز می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

میزان بارش‌های استان زنجان در سه‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال از 358 میلی‌متر به 188 میلی‌متر رسیده و این یعنی میزان بارش‌ها حدود 48 درصد کاهش یافته است؛ یعنی چیزی نزدیک به نصف. همچنین آمار میزان بارش‌های این استان نسبت به درازمدت، حدود 35 درصد کاهش را نشان می‌دهد. در این ویدئو وضعیت کم‌آبی در مخازن سدهای استان زنجان را خواهید دید.

خبرگزاری ایسنا

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله ابراهیم رییسی گفت: کنترل تورم و نقدینگی در رأس برنامه‌های آیت‌الله رئیسی قرار دارد.

خبرگزاری دانا

حبیبی مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به مجهز بودن همه جایگاه‌های سوخت مایع استان به دیزل ژنراتور گفت: قطعی برق هیچ اختلالی در فعالیت جایگاه‌های سوخت مایع ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری دانا

طبق گزارش مرکز آمار، بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور در دومین ماه سال مربوط به استان هرمزگان با 3,9 درصد افزایش و کمترین افزایش نرخ تورم ماهانه مربوط به استان کرمانشاه با 0.1 درصد است.