جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

دانش‌آموزان، از 16 خردادماه، با ثبت نام در سامانه همگام می‌توانند در فعالیت‌های اوقات فراغت تابستان که در بستر شبکه شاد انجام می شود، شرکت کنند.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: هر چند تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بخش سرپایی طی 2 هفته اخیر، کاهشی بوده اما با این وجود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید با حساسیت و جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در استان زنجان با بیان اینکه 2 وظیفه مهم در انتخابات بر عهده داریم، گفت: وظیفه اول، مشارکت حداکثری در انتخابات و وظیفه دوم، انتخاب اگاهانه و گزینه اصلح است.

خبرگزاری دانا

صنایع پلیمری چندین سال است با مشکلات کمبود مواد اولیه مواجه هستند و این مشکل باعث شده واحدهای تولیدی پلیمری با کمترین ظرفیت فعالیت کنند و برخی از واحدها نیز به دلیل این مشکل تعطیل شدند.

خبرگزاری ایسنا

معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه در سطحی بالغ بر 19هزار و 173 هکتار مبارزه با آفت ملخ صحرایی انجام شده است، گفت: درحال حاضر وضعیت ملخ صحرایی در کشور آرام است.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تحقق شعار سال، نیاز به ورود جدی و عملیاتی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و بخش خصوصی همراه و در کنار یکدیگر است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (8 تا 12 خرداد) گفت: طی مدت مذکور 91 میلیون و 502 هزار و 473 سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد که نسبت به هفته ماقبل 57 درصد رشد دارد.

خبرگزاری مهر

بیش از 100 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از آنها درخواست کردند برنامه‌های خود را در حوزه آموزش و پرورش بیان کنند.

خبرگزاری ایسنا

از امروز 16 خردادماه دانش‌آموزان می‌توانند با ثبت نام در سامانه "همگام" در فعالیت‌های اوقات فراغت شرکت کنند، بعد از اتمام ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه همگام، در شبکه شاد کلاس بندی‌ها آغاز می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

از اواخر وقت امروز (16 خرداد) و طی فردا (17 خرداد) طی برخی ساعات در استان‌های تهران، البرز و سمنان وزش باد به‌نسبت شدید دور از انتظار نیست.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه تمام تلاش این شرکت بر این است که هیچ نقطه‌ای از این استان با قطع آب مواجه نشود، گفت: یک ساعت قطع آب در تهران، خستگی را بر تن‌مان باقی می‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه همه باید پشت سر رئیسی قرار بگیریم، گفت: "رئیسی" بیشترین تطابق را با شاخص‌های رهبری دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

احیای واحدهای تولیدی یکی از دستورکارهای دستگاه قضایی در دوره تحول است. طی حدود دو سال اخیر و آغاز دوره تحول در دستگاه قضا اقدامات ارزنده‌ای برای احیای واحدهای تولیدی توسط قوه قضاییه صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

می توان گفت که 98 درصد دلیل تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی نارسایی دستگاه های دولتی در زمینه واگذاری آن به افراد غیرمتخصص و مطالبات کارگری بوده است.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته علاوه بر ادامه دار بودن پسلرزه‌های زلزله‌های 5.9 بندر گناوه استان بوشهر و شوقان استان خراسان شمالی، راور استان کرمان زلزله 4.6 را تجربه کرد ضمن آنکه در پرندک استان مرکزی زلزله 3.1 رخ داد.