جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه باید تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی تسریع شود گفت: هیچ تصمیمی در مورد نحوه اجرای منطقه ویژه اقتصادی در استان گرفته نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کتاب "اندکی بنشین که باران بگذرد"، زندگی‌نامه و خاطرات شمسی فلاحتی همسر معلم شهید، سید امیرحسین موسوی توسط انتشارات سوره مهر تولید و روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در مجموع برای بیش از 73/1 درصد واحدهای مسکونی روستایی سند مالکیت صادر شده که این میانگین در سطح کشور 62/8 درصد است که در این زمینه استان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته گیلوان از توابع شهرستان طارم با دمای 34 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه این استان به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس منطقه حفاظت شده سرخ آباد استان زنجان، گفت: فردی از اهالی روستای شیت در شهرستان طارم که قصد فروش 2 سر بچه خرگوش در فضای مجازی را داشت در دام محیط بانان گرفتار آمد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرخانه مطبوعات استان زنجان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اعضای خانه مطبوعات زنجان از خدمات رفاهی، تفریحی، معیشتی و دیگر مزایای خانه کارگر استان بهره‌مند می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا، وسعت زمین‌های کشاورزی مجهز به سامانه‌های نوین آبیاری، به 60 هزار هکتار رسید که این میزان 50 درصد کل زمین‌های کشاورزی مستعد اجرای این طرح در استان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با توجه به برگزاری امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری کارشناسان امر بر این معتقدند که ایجاد فضای شاد و از طرفی توجه به نکات تغذیه‌ای می‌تواند به میزان زیادی فشار و استرس ناشی از امتحانات را در شرایط کرونایی برای دانش آموزان کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - توسعه سدها و همچنین الزامات پیشین و پسین این سازه های غول پیکر یکی از اقدامات فوق العاده دولت تدبیر و امید در سال های اخیر بوده که این امر در آذربایجان غربی با قدرت انجام شده و طی مدت حدود هشت سال بیش از 15 هزار و 600 میلیارد ریال در این حوزه هزینه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان، گفت: کشتی گیران اعزامی زنجان به چهل و دومین دوره مسابقات بین المللی جام تختی، مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای 75 سال گفت: حدود 14 هزار نفر مشمول این مرحله هستند که مشخصات آنان در شبکه بهداشت وجود دارد، به تدریج تماس گرفته یا پیامک ارسال می‌شود و نیازی به نوبت گیری حضوری نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: لاشه سلاخی شده یک راس کل و بز وحشی از کوله پشتی 2 شکارچی متخلف کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور دارت به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان بسیج کارگری استان زنجان با اعلام اینکه جامعه کارگری در استان زنجان 229 شهید والامقام به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است توضیح داد: کارگران نقش بسزایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و به خصوص شعار سال داشته و رونق تولید و پیشرفت کشور، مدیون آن‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 70میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از گندمکاران زنجانی اختصاص یافت.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور 8700 نفر در 96 حوزه امتحانی با میانگین 90 نفر بر اساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش‌وپرورش به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از 27 اردیبهشت‌ماه تا 24 خردادماه در ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.