جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد مردمی یاران محمد، حامیان رئیسی استان زنجان گفت: امروز بعد از گذشت بیش از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز هم شعارهای امام خمینی (ره) را پرچم انقلاب می‌دانیم و آرمان‌های امام (ره) را در مسیر خود به‌عنوان قله هدف قرار داده‌ایم.

وب‌گاه الف

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه با نشستن داخل ماشین نمی‌شود مشکلات معیشتی مردم را سنجید، گفت: دولت روحانی در زمینه برجام به مردم دروغ گفت.

وب‌گاه الف

سعید محمد گفت: سال گذشته در یک فراخوان فریب، مردم را به بورس دعوت کردند و بعد در روز روشن جیب مردم را خالی کردند، درآمدهای مردم را به شدت کاهش پیدا کرد و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.

خبرگزاری دانا

به همت بسیج مهندسین صنعت استان زنجان بخشی از مشکلات یک واحد کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن برطرف شده و به چرخه تولید بازگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

گروه استان‌ها درحالی روز گذشته آمار تعداد متوفیان ناشی از ویروس منحوس سیر نزولی به خود گرفت و شاهدمثالی برای کاهشی شدن مشکلات پیک چهارم بود.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات والیبال استان زنجان با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: حضور مردم در انتخابات، اهمیت بسیار زیادی دارد و مشارکت حداکثری در انتخابات، تضمین‌کننده اقتدار بین‌المللی و تحول داخلی است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: هم‌اکنون شرایط خوبی در بیماری کرونا نسبت به گذشته در سطح استان حاکم شده اما حتما باید با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، مواظبت شود تا با مشکل مواجه نشویم.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از وقوع یک فقره قتل در صبح امروز در یکی از روستاهای شهرستان ابهر خبر داد.

خبرگزاری مهر

با نزدیک شدن به 28 خرداد روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شاهد افزایش شور و شوق انتخاباتی در استان‌های مختلف کشور هستیم؛ آخرین خبرهای انتخاباتی را در مهر دنبال کنید.

خبرگزاری ایسنا

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: در دفاع مقدس تمام ادیان، مذاهب و جریان‌های سیاسی نقش داشته‌اند و به خاطر همین است که وقتی یادواره شهدایی برگزار می‌شود از تمام گروه‌ها در آن شرکت می‌کنند چرا که شهدا برای یک قشر خاص و مختص یک نهاد و سازمان نیست و متعلق به تمام ملت ایران است.

خبرگزاری ایسنا

مادر شهید والامقام «ایرج مرادی» از شهدای شهرستان طارم به دلیل کهولت سن و بیماری به فرزند شهیدش پیوست.

خبرگزاری دانا

رئیس هیات کشتی استان زنجان با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، نشان‌دهنده عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

یک مجله آمریکایی خطاب به مخالفان سیاسی برجام در این کشور تصریح کرد: این احیای برجام است که برای ما اهرم فشار علیه ایران را فراهم می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در حالی پس از 3 سال، رئیس کل بانک مرکزی را 2 ماه مانده به پایان دولت کنار گذاشت که رکوردهای افزایش انتشار پول و نقدینگی و تورم و نرخ ارز شکسته شده است.