شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: امور مربوط به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان با قوت و قدرت هرچه تمام در حال انجام است و این کنگره با بهترین کیفیت برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین از روز پنجشنبه تا امروز / جمعه / راه 46 روستای این استان را بسته است.

خبرگزاری ایرنا

نجان - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان در خصوص یخبندان امشب و صبح شنبه به کشاورزان استان جهت اعمال تمهیدات لازم و پیشگیرانه از سرما زدگی هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همزمان با آغاز نخستین بارش سنگین برف در پاییز تیم مدیریت بحران در استان زنجان آماده باش ماندند تا مشکلی در شهرها ایجاد نشده و راننده یا مسافری در راه نماند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - شیوع ویروس کرونا و سیر صعودی آمار جانباختگان در کشور نگرانی ها را افزایش داده است و طرح جامع محدودیت های کرونایی نیز به همین دلیل در سراسر کشور در حال اجرا است و شدت و تداوم این محدودیت ها به شرایط قرمز یا هشدار هر استان بستگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: فرایند اعطای بسته تسهیلاتی به میزان اعتبار 100 میلیارد ریال به کسب و کارهای حوزه آی سی تی در استان زنجان اجرایی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف سنگین در جاده‌های استان به ویژه مسیرهای کوهستانی رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در راستای کمک مومنانه و براساس بانک اطلاعاتی که با تدبیر مسئوولان ارشد استان ایجاد شده تا کنون 233 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: کیت‌های لازم برای انجام تست‌های سریع کرونا تامین و در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان قرار گرفته و انجام این آزمایش ها در استان آغاز شده است.

خبرگزاری دانا

همرمان با سراسر کشور در قالب طرح رزمایش مواسات کمک مومنانه 13 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مقابله با کرونا در استان طراحی و علاوه بر آن در راستای پیشبرد برنامه‌های این ستاد تاکنون هفت هزار هسته همیاران سلامت در زنجان تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان گفت: طبق هدف گذاری انجام شده و با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی طی سه ماه آینده 90 درصد قطع زنجیره انتقال کرونا، 50 درصد تعداد بستری‌ها و 40 درصد موارد فوتی ناشی از این ویروس کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری ایسنا

معاون کل وزیر بهداشت گفت: اقدامات اولیه تولید واکسن کرونا با چند کشور انجام شده که در صورت نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون کل وزیر بهداشت گفت: خیرین زنجانی 33 میلیارد تومان در راستای مقابله با کرونا صرف کرده‌اند، با این‌حال بیماران کرونایی، نیازمند حمایت بیشتری هستند تا به دلیل مشکل اقتصادی و معیشت از خانه بیرون نیایند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تردد خودروها در گردنه خانچای در مسیر ارتباطی زنجان - طارم، آق گدیک در زنجان - تهم - چورزق و گردنه چایرلو در محور دندی به دلیل بارش برف با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سهم سالانه کود شیمیایی این استان برای کشت پاییزه 57 هزار تن است که امسال توانستیم 41 هزار تن (حدود 72درصد) را جذب کنیم.