شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - هر ساله با فرا رسیدن فصل سرما و برف، یافتن دانه برای پرندگان بسیار سخت و مشکل می‌شود و نیاز است خانواده‌ها در چنین شرایطی، ته مانده سفره‌های خود را در محلی مناسب قرار دهند تا پرنده‌ها از آن تغذیه کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌ها تاکنون هفت هزارو 331 مورد بازرسی در حوزه صنف انجام، چهار هزارو 761 مورد اخطار و تذکر داده شده و 37 واحد صنفی نیز در استان پلمب شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای مهر امسال تاکنون با مجموع بارندگی‌ها به میزان 80 میلیمتر، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش 9 درصدی بارش‌ها در استان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده از شهرستان‌های این استان بارش برف سنگین که از بامداد یکشنبه آغاز شد راه 53 روستای این استان را بست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ترور شهید محسن فخری‌زاده، انگیزه و اراده ملت همیشه در صحنه ایران را در دفاع از انقلاب اسلامی، راسخ و دوچندان کرد و بار دیگر موجب روشن‌تر شدن چهره پلید و خبیث دشمنان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان در مسابقه بین المللی نقاشی کودکان "دست های پاک، نجات بخش زندگی" موفق به کسب یک طلا، سه نقره، یک برنز و یک دیپلم شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در موج سوم کرونا میانگین سنی مبتلایان به کرونا حدود 10 تا 12 سال کاهش یافت بطوری که آمار ابتلا در بین جوانان بیشتر شد، ولی همچنان بیشترین موارد فوتی مربوط به افراد با سنین بالا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناسی پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش برف از صبح امروز / یکشنبه 9 آذرماه / در این استان آغاز شده که در برخی نقاط نیز با کولاک همراه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کرد: ترور شهید دکتر محسن فخری زاده برگ دیگری از سند مظلومیت مردم ایران در مسیر اقتدار و عزت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر به خودروهای در راه مانده ناشی از برف و کولاک در جاده های ارتباطی این استان امدادرسانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان درخصوص شهادت دومین مدافع سلامت شهر زنجان و پنجمین مدافع خدمت و سلامت استان اظهار داشت: شهید "سیدنعمت موسوی" از مدافعان خط مقدم مبارزه با کرونا و مشغول خدمت در بیمارستان ولی عصر (عج) بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هیچ مشکلی در تامین و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی ها در این استان وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: 2 مرد جوان در این شهرستان بر اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن دچار مسمومیت شدید شده و جان باختند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با ارزیابی اولیه و دعوت به مصاحبه تاکنون صدور پروانه برای 43 مرکز نهایی شده است که با تحقق خدمات جامع‌تری به گروه‌های هدف ارائه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: کلیه مسیرهای ارتباطی این استان با بارش برف و مه آلودگی مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به علت افت دمای هوا در این استان میزان مصرف گاز طبیعی مشترکان طی 24 ساعت گذشته به بیش از هشت میلیون و 700 هزار مترمکعب رسید.