شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مه آلودگی هوا دید افقی در گردنه‌های این استان را به 100 تا 150 متر کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: تعداد یک هزار و 319 حلقه لاستیک خودروی سبک و سنگین احتکار شده طی یک هفته اخیر از سوی پلیس این استان، کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: دور رفت مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران با موفقیت پایان یافت اما دور برگشت این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و نگرانی از ابتلا بدمینتون بازان به این بیماری منحوس و با توجه به اعمال محددیت‌های کرونایی متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بیش از 6 میلیارد و 436 میلیون تومان صدقه طی هشت ماهه سال جاری توسط نیکوکاران زنجانی پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات وزنه برداری استان زنجان گفت: برنامه استعدادیابی ورزش وزنه برداری این استان به صورت مجازی انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع تخفیف‌های غیرواقعی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای زنجان و سایه سنگین کرونا بر معیشت اهالی ورزش در این استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته تا سال 1400 تمامی معلولانی که در بهزیستی پرونده دارند، در راستای پیشگیری از تولد کودک معلول مشاوره ژنتیک می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: با توجه به ورود پرندگان مهاجر به این استان، تاکنون موردی از بیماری آنفلوانزای پرندگان (آنفلوانزای مرغی) در میان آنان مشاهده نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خطر ابتلا به کرونا جدی است و مردم به هیچ وجه این ویروس منحوس را ساده و عادی نگیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نتیجه استعلام از طرحها و پروژه ها ازسوی ادارات شفاف و مشخص اعلام شود تا نامفهوم نبوده و مانع نامه نگاری های متعدد شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون ایجرود در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند بر این اساس از شنبه آینده گروه‌های شغلی ردیف یک و 2 امکان فعالیت دارند اما برای گروه‌های شغلی 3 و 4 محدودیتها برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اجرای طرح " ناظران سلامت " با مشارکت 180 نفر از جوانان و داوطلبان هلال احمر استان با هدف مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال و کاهش فوتی‌های ناشی از این بیماری در سه ماه آینده آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: راه ارتباطی 53 روستای این استان که به علت بارش برف سنگین بسته شده بود با تلاش بی‌وقفه راهداران بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: امسال میانگین سنی بیمه شدگان جدید این صندوق در استان به 36 سال کاهش یافته است که حاکی از استقبال جوانان از بیمه اجتماعی روستاییان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: هیچ کاهشی در سهمیه آرد واحدهای نانوایی این استان اتفاق نیفتاده و حتی در ماه جاری سهمیه اضافه ای برای زنجان جذب شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در کیلومتر 86 جاده ترانزیت زنجان - میانه، حادثه بسیار تلخ و ناخوشاندی را برای عابر پیاده رقم زد.