شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت نارنجی هشدار جوی، هم اکنون امدادگران در پایگاه های امداد و نجات جاده ای این استان در حالت آماده باش برای امدادرسانی و پاسخگویی به حوادث هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با آغاز بارش برف از صبح پنجشنبه، مناطق مختلف استان زنجان سفیدپوش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به چالش ایجاد شده برای معدنکاران استان با ابلاغ قانون حراست از گیاه گون در استان و ضرورت استفاده بهینه نمک برای حفظ آسفالت معابر در فصل سرما اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: جاده اردبیل - سرچم بطول 177کیلومتر تا سه سال آینده به بزرگراه تبدیل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: در حال حاضر بارش برف و باران آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی این استان را لغزنده کرده و مه نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تردد وسایط نقلیه سنگین در مسیرهای ارتباطی این استان نسبت به روزهای گذشته 10 درصد افزایش یافته است که اغلب این خودروها نیز باری هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: با توجه به فصل سرما و برف باید هوای جانوران اعم از وحشی و غیر وحشی را بیشتر از فصول دیگر سال داشت و آنها را زیر چتر حمایت خود قرار داد تا گرسنه نمانند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: به رغم وجود مشکلاتی در تامین داروها، با اقدامات انجام شده تاکنون هیچ بیمار کرونایی در استان بدون دارو نمانده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: برف و کولاک از پنجشنبه ارتفاعات و مناطق کوهستانی این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متقاضیان ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مواظب ترفند و شگرد کلاهبرداران باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری زنجان گفت: امسال روستاهای اندآباد، مجینه، پنبه جوق و امین آباد در شهرستان زنجان به‌عنوان روستاهای هدف صنایع‌دستی در استان تعیین شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کوتاهی برخی دستگاه‌های اجرایی در این استان برای اجرای قانون مولدسازی دارایی های مازاد، پذیرفته نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق کانال‌های مختلف اینترنتی، تماس مستقیم و یا مراجعه حضوری نسبت به دریافت نوبت خون دهی فراخور نیاز انتقال خون استان اقدام و این کار خداپسندانه را انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: طی یک هفته اخیر 14 باشگاه ورزشی زنجان به علت فعالیت در دوران تعطیلی اماکن ورزشی، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: از ابتدای آذرماه جاری با اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرهای با وضعیت قرمز، بیش از 85 درصد اصناف این استان نیز داوطلبانه موارد را رعایت کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان گفت: هم اکنون 16 هزار و 233 نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی دارای دفترچه درمانی بیمه سلامت هستندکه علاوه بر این تعداد سهمیه افراد مجهول الهویه نیز مشخص شده بطوریکه در 6 ماهه اول سال جاری 11 مجهول‌الهویه به بیمه سلامت استان ارجاع داده شده‌اند.