شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: تمام دستگاه‌های ذیربط این استان با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش قابل ملاحظه برف و باران برای مقابله با خطرات و تهدیدهای احتمالی از آمادگی لازم برخوردار هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره استاندارد شهرستان ابهر گفت: یک واحد تولیدکننده لنت ترمز، در شهرستان خرمدره، که به دلیل تولید انبوه، بدون داشتن مجوز استاندارد و همچنین جعل علامت استاندارد بر روی بسته بندی محصولات فعالیت می‌کرد، پلمب و خط تولیدی آن واحد توقیف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: 6 فرد متخلف در حین حفر غیرمجاز چاه آب در منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - شیوع ویروس کرونا و سیر صعودی آمار جانباختگان در کشور در حالی نگرانی ها را افزایش داده است که طرح جامع محدودیت های کرونایی در نقاط مختلف در حال اجرا است و به گفته ستاد ملی مقابله با کرونا شدت و تداوم این محدودیت ها نیز به شرایط قرمز و یا هشدار هر استان بستگی دارد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: در همایش سراسری نجوم که به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد، 2 دانش‌آموز از این استان رتبه برگزیده کشور را به دست آوردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 901 نفر در استان زنجان جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند که 9 نفر از آنان آمار روز گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بازی کودکان با تفنگ شکاری، موجب وقوع حادثه ای تلخ و خونین در یکی از روستاهای این استان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان گفت: شیوع همه گیری ویروس کرونا و افزایش قیمت‌ها محدودیت‌هایی در انجام پیوند کلیه در این استان ایجاد کرده به طوریکه پیوند کلیه نسبت به سال 98 کاهش 50 درصدی یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همه شرکت‌های مسافربری این استان موظف شده‌اند، تأییدیه سلامت مسافران را اخذ کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: یکی از محورهای عمده مدیریت آب در بخش کشاورزی این استان، توسعه گلخانه ها است که البته این موضوع در سطح اراضی آبی مدنظر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین که از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و تا روز جمعه ادامه داشت راه 95 روستای این استان را بست که باتلاش راهداران راه 63 روستا تاکنون بازگشایی شده و مسیر ارتباطی 32 روستای دیگر همچنان مسدود است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - ماندگاری سامانه بارشی در آسمان کشورمان، این روزها پاییز برفی و بارانی را برای برخی استان‌ها رقم زده و آماده باش گروه‌های امدادی را برای کمک به گرفتارشدگان در برف به دنبال داشته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفر معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زنجان و آغاز اجرای طرح تست سریع کرونا در استان از مهمترین عناوین خبری زنجان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد با دمای 9 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه این استان به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون مه غلیظ در آزادراه زنجان - قزوین و جاده ترانزیت زنجان - خرم دره - ابهر و دیگر جاده‌های استان دید افقی را به شدت کاهش داده است، رانندگان از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: طی یک ماهه گذشته برای 200 روستای صعب‌العبور و فاقد نانوایی این استان آرد توزیع شد.