شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همدلی واژه نام آشنای این روزهای سخت و نفس‌گیر کرونایی سرزمین و همشهریانم شده است که می‌خواهند با عمل به محدودیت های اعمال شده این ویروس منحوس را شکست دهند و برای رسیدن به شرایط روزهای روشن قبل از پاندمی امیدوار باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناسی پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته شهر زنجان با میزان دمای 6 درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین مرکز استان کشور بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات پیست اسکی استان زنجان گفت: راه اندازی پیست اسکی پایایی زنجان به مجوز ستاد مدیریت مقابله با کرونا، نیاز دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: ترور شهید محسن فخری زاده نشان داد که دشمن به هیچ وجه تحمل پیشرفت و توسعه کشور در زمینه علمی و دفاعی را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر آزادراه های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین و جاده‌های ترانزیت استان پوشیده از مه غلیظ و موجب کاهش دید افقی رانندگان شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح هادی 193 روستای این استان با هدف شناسایی نیازهای جدید و برنامه ریزی های لازم، نیازمند بازنگری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که با شنیدن جواب رد در خواستگاری، به انگیزه انتقام‌جویی با ارسال پیام‌های توهین‌آمیز و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موجب سلب آسایش و آرامش شاکی پرونده شده بود به دام پلیس فتا این استان افتاد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با ساز و کارهای انجام گرفته در زمان حاضر هزینه نسخ الکترونیکی دارویی بیماران تامین اجتماعی این استان به صورت برخط به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به عدم حضور فرهنگیان در مناطق محروم به دلیل شیوع کرونا و برگزاری کلاس‌های مدارس به شکل غیرحضوری، در حوزه جذب و آموزش بی‌سوادان و کم‌سوادان مناطق ماهنشان و انگوران با مشکل روبه رو هستیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکنون تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند کاهشی داشته و طی این مدت یک‌هزار و هشت خودروی متخلف در مبادی ورودی و خروجی و داخل شهرها اعمال قانون شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پلیس در اعلام مهم ترین حوادث 24 ساعت گذشته از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات با 107 قبضه سلاح خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تا کنون بالغ بر 6 هزارو 500 شی تاریخی و فرهنگی در این استان در سامانه جامع اموال منقول تاریخی‌فرهنگی (جام) ثبت و ساماندهی شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیگیری و توجه به سلامت ایثارگران، به‌ویژه سالمندان از وظایف مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در شرایط شیوع ویروس کرونا است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر چهار هزارو 49 نفر خانوار سالمند معلول تحت پوشش بهزیستی استان قرار دارند که از این تعداد یک‌هزار و 100 نفر مستمری دریافت و مابقی از سایر امکانات استفاده می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تاکنون بیش از 97 هزار تست و نمونه گیری کرونا از بیماران مشکوک در استان انجام گرفته که با میزان مراجعه کنندگان به درمانگاه‌ها این رقم به بیش از 110 هزار مورد می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناسی پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در زمان حاضر به دلیل نفوذ مه به منطقه، نقاط مختلف این استان با پدیده مه آلودگی مواجه است که در برخی مناطق غلظت آن بالا بوده و دید افقی را کاهش داده است.