شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: هم اکنون تمامی شهرهای این استان به استثنای شهرستان ایجرود در وضعیت و محدوده قرمز و نارنجی قرار دارند که در این راستا تردد خودروهای غیربومی در این شهرها ممنوع است و در صورت ورود اعمال قانون خواهند شد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته در میداود استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگای 4 و درگهان استان هرمزگان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 3.3 به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: 88 درصد فوتی‌های کرونایی استان را سالمندان تشکیل می‌دهند که طبق بررسی‌ها، این گروه از طریق دیگر اعضای خانواده به این بیماری مبتلا می شوند در حالیکه مراقبت جدی از این گروه سنی ضروری است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - پس از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته در کشور اقدامات زیادی برای کنترل این بیماری انجام شد اما پیچیدگی و جهش های متعدد این ویروس راهبرد مبارزه با آن را سخت تر کرده و کارشناسان همچنان بهترین راه مقابله با آن را در خانه ماندن و رعایت دستورات بهداشتی عنوان می کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون برای بیش از 69 درصد از واحدهای مسکونی روستایی استان، سند مالکیت صادر شده که این میزان بالاتر از میانگین کشوری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: واحدهای مختلف بسیج با تمام توان، آماده خدمت‌رسانی به مردم در شرایط سخت کرونایی هستند که این مهم در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی نمود دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در صورت دسترسی به تست‌های سریع تعداد افراد مثبت سرپایی در این استان روزانه به یک‌هزار نفر خواهد رسید که در این صورت باید نسبت به جداسازی و نگهداری آنان در مکان‌های تعیین شده اقدام کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: با عنایت الهی در زمینه وجود عناصر مختلف در کشور، با دستیابی به تکنولوژی استحصال و فرآوری مواد و عناصر نادر خاکی که از مهمترین مواد استراتژیک در جهان هستند، می‌توان فشار تحریم‌ها بر کشور را بی اثر کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - به مناسبت هفته کتاب طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اجرا می‌شود، علاقه مندان می توانند طی امروز /29 آبان / فقط با ارسال پیامک برای عضو شدن اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بنا بر آخرین تدابیر و دستورالعمل اعلام شده مصوبه ستاد ملی کرونا نیروی انتظامی استان موارد را به شهرستان ها نیز ابلاغ کرده است و همانند گذشته در راستای اجرای بهینه محدودیت‌های پیش رو با جدیت عمل خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 42 پروژه عمرانی بسیج سازندگی در این استان همزمان با هفته بسیج مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش آمار موالید در استان و فروش کالای قاچاق در سایت‌ها به دلیل نبود شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طرح سرمایه گذاری با ظرفیت پرورش 100 هزار راس دام سبک در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه این استان از روز چهارشنبه آغاز شده و متقاضیان تا 14 آذر امسال فرصت شرکت در این جشنواره را دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تجدید بنای کتابخانه عمومی حسینی زنجان پس از 14 سال به پایان رسید و این کتابخانه قدیمی همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب، برای استفاده عموم افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی از جمعه شب /30 آبان ماه / به منطقه و استان، روز شنبه / یکم آذر ماه / گردنه های کوهستانی زنجان با کولاک برف و مه گرفتگی مواجه خواهد شد.