شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت "برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت" در استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: گذشت 9 ماه از شیوع کرونا تجربه کمی برای مقابله با این بیماری نیست، هر چند وضعیت زندگی مردم با شدت یافتن کرونا سخت‌تر شده است اما گذر از این شرایط، دقت و مراعات بیشتری را می‌طلبد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته و با آغاز اعمال محدودیت‌ها از اول آذر 20 تیم بهداشتی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای بر امر تعطیلی مشاغل غیر ضرور در استان نظارت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در این استان موظف هستند زمین‌های خود را سنددار کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون نزدیک به 85 درصد از تخت‌های بیمارستانی این استان به بیماران کووید_19 اختصاص دارد، که امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال برخی محدودیت‌ها، ورودی به مراکز بیمارستانی کاهش یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته هوای زنجان طی روزهای پنجشنبه و جمعه در اغلب مناطق به زیر صفر خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در روزهای سخت کرونایی که سایه سنگین این ویروس در همه جای دنیا گسترده شده و همگان را به نوعی گرفتار کرده است بیماران خاص و از آن جمله دیالیزی‌ها که چشم انتظار دریافت عضو اهدایی هستند، با مشکلات مضاعفی دست و پنجه نرم می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: میزان منابع بانکی استان از 14 هزار میلیارد تومان در سال گذشته با 22 درصد افزایش به 17 هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با آغاز هفته بسیچ 2 هزار و 608 عنوان برنامه متنوع و متعدد در سطح این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر این استان به لحاظ ذخیره‌های موادغذایی تقویت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از 27 مهر تاکنون پنج هزارو 800 نفر از پیش دبستانی‌ها در مدارس استان ثبت نام کرده‌اند که معادل 49 درصد کودکان واقع در این گروه سنی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان مسکن کوی فرهنگ در طرح ملی اقدام مسکن برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - منطقه بکر و وسیع هشترخان شهرستان طارم حیات وحش بسیاری را در دل خود جای داده است و زیستگاه جانوری کمیاب و زیبا چون پلنگ است که در سایه آرامش این منطقه خفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون دید افقی در همه جاده‌های کوهستانی این استان به دلیل مه غلیظ کاهش یافته است، رانندگان از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از مجموع درخواست‌های جبران خسارت کرونا که به بانک‌های این استان ارائه شده، تاکنون 99 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.