شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای توسعه خدمات دیجیتال و غیرحضوری دوشنبه‌های دیجیتالی، طرح 3070 با پرداخت کمک هزینه ازدواج بصورت کاملا غیرحضوری در این استان آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 920 میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن این استان وصول شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: پذیرش در مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی معتادان داوطلبانه بوده و نگهداری اجباری مددجویان به هر شکل و به هر دلیل ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اگر همه مردم و اقشار مختلف پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و نسبت به آن بی‌توجه باشند، شرایط کنونی ناشی از شدت یافتن شیوع کرونا، آرام نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

رنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: سارق حرفه‌ای که مبادرت به سرقت دوچرخه در سطح این شهرستان می‌کرد از سوی پلیس در دام قانون گرفتار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان زنجان گفت: با مشارکت فعالانه همشهریان در زمینه اهدای خون می‌توان از شرایط سخت و تاریخی عبور کرد بر این مبنا از تمامی گروه‌های خونی تقاضا می‌شود برای اهدای خون مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: با نفوذ سامانه بارشی جدید به منطقه، بارش باران از دوشنبه شب نقاط مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: شهرک‌های اقماری استان به لحاظ فضاهای آموزشی با مشکل جدی مواجه هستند که باید برای رفع کمبود این فضاها توجه ویژه‌ای شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: حجم سرمایه گذاری در این استان از یک‌هزار میلیارد تومان به بیش از چهار هزار میلیارد تومان در سال گذشته رسید و این میزان در سال جاری به بیش از هفت هزار میلیارد تومان می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس آخرین گزارش اخد شده از بانک مرکزی، تا کنون حدود 255 میلیون یورو معادل 51 درصد تعهدات ارزی واحدهای صادر کننده این استان محقق شده است.

خبرگزاری دانا

فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان از برطرف شدن مشکل کمبود گاز اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی گفت: این مشکل با پیگیری جدی در کمترین زمان برطرف شد و مشکلی در این باره در استان زنجان نداریم.

خبرگزاری دانا

حقیقی استاندار زنجان با اشاره به اینکه روند سرمایه‌گذاری استان رو به افزایش است گفت: امسال حجم سرمایه‌گذاری استان به بیش از 7 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: 2 شکارچی متخلف که مبادرت به شکار یک راس میش وحشی ماده کرده بودند از سوی محیط‌بانان دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با افزایش ظرفیت مراکز 16 ساعته استان روزانه یک‌هزار مورد پذیرش انجام و از 70 درصد این افراد به صورت هوشمند و هدفمند تست گرفته می‌شود تا قرنطینه خانگی و رهگیری کامل انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «حمید ابراهیمی ورکیانی» جانباز 70 درصد و فرزند شهید دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست و همچنین مادر شهیدان بزرگوار موسوی و بایره نیز آسمانی شدند.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - هر روز که می گذرد چهره تاریک و ترسناک جدیدی از کرونا نمایان می‌شود و افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به این ویروس موجب نگرانی‌های گسترده شده و با وجود اعمال محدودیت ها نیاز است تا شیوه نامه های بهداشتی بیش از گذشته توسط مردم رعایت شود.