شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: سند توسعه مهارت با رویکرد محلی و منطقه‌ای با توجه به ضرورت هدایت برنامه‌های مهارت آموزی سازمان در راستای اسناد بالا دستی، سند آمایش سرزمین در استان تدوین شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پیشگیری از وقوع جرم، اصلی‌ترین و کم هزینه‌ترین راه رسیدن به امنیت پایدار در جامعه است و نباید از این امر مهم غافل شد.

وب‌گاه تابناک

ما‌ها از احوال و جزئیات بیشتری از این شهید برخوردار بودیم، مقاومتش را در جنگ دیدیم، تمرکزش را بر خدا مشاهده کردیم، که این‌ها را اگر می‌شد نوشت و اگر انسان توانایی بیان می‌داشت یا توانایی قلم می‌داشت و این‌ها را ترسیم می‌کرد، قطعا عده‌ای در دنیا پیدا می‌شدند و می‌گفتند این‌ها فرشته اند و بلکه بالاتر از فرشته.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: همه خدمات این شرکت برای همه مشترکان از اول آذرماه امسال همزمان با سراسر کشور غیرحضوری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان به ضرورت تلفیق مهارت با تخصص علمی اشاره کرد و گفت: متاسفانه جایگاه تکنسین‌ها در جامعه و دانشگاهها افول کرده و بیشترین آسیب وارد شده از این جهت، در حوزه صنعت قابل مشاهده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 15 تن و 600 کیلوگرم آرد قاچاق از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اجرای طرح یاس (یاران آسیب ستیز) خبرداد و گفت: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف پذیرش مسوولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - بارش باران و مه شدید به همراه برف پاییزی از اواخر روز گذشته (26 آبانماه) آغاز شده و بسیاری از مناطق کشور را در برگرفت و بعد از هشدار مراکز پیش بینی هواشناسی، اکیپ های راهداری نیز در این روزها در جاده های برفگیر مستقر شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کتاب "سرزمین طارم" اطلاعات مختلف و جامعی را از معرفی منطقه طارم را در خود جای داده است و منبع مناسبی برای علاقه مندان جهت آشنایی با این سرزمین کهن و سرسبز است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش‌های پاییزی در ارتفاعات و مناطق سردسیر این استان به شکل برف به زمین نشست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهور شهرستان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ، روزانه به طور میانگین هشت دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان ترخیص می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ژنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر بارش برف در جاده‌های کوهستانی و باران در آزادراه های این استان سطح جاده ها را لغزنده و مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طی مدت شیوع ویروس کرونا تاکنون 797 نفر در این استان جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند که 11 مورد از این آمار مربوط به روز گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

استاندار زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان امسال 6 واحد تولیدی جدید با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از سال گذشته تاکنون 501 طرح عمرانی توسط بسیج در مناطق محروم این استان اجرا شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در جاده‌های این استان 107 نقطه پرحادثه شناسایی شده بود که از این تعداد 91 مورد رفع شده و 16 مورد دیگر نیز در دست پیمانکار است.