شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - هفته پایانی مهرماه نیز جمعی از دولتمردان و مسوولان در راستای پیگیری توسعه عمرانی کشور راهی استان ها شدند؛ سفرهایی که این بار دغدغه سلامت و مسکن هم‌میهنان بر دیگر محورهای آن سایه افکند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: عمل به اجرای سند امنیت قضایی تکلیفی قانونی است و باید همه معاونان و مدیران مربوطه با مطالعه دقیق این سند را اجرایی کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع 2 فقره تصادف رانندگی در مسیر ارتباطی این استان طی 48 ساعت گذشته سه نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: هوای زنجان تا شامگاه دوشنبه هفته جاری پایدار بوده و پس از آن 2 تا سه درجه سانتیگراد افت پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در 43 شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه عمومی حسینی مسجد جامع زنجان پس از نزدیک 15 سال تعطیلی، هفته کتاب امسال پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفر وزیر ورزش و جوانان به زنجان، اعلام نرخ 20 هزار تومان برای عرضه و توزیع مرغ در استان و توزیع واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌ها از مهمترین رویدادها و عناوین خبری استان زنجان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روغن جامد مورد نیاز استان از سوی یک شرکت پخش به میزان 10 تن وارد شده است که برای مصارف خانگی و نه قنادی توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - موج جدید شیوع بیماری کرونا و ثابت ماندن آمار سه رقمی جانباختگان نگرانی ها را افزایش داده است و در این شرایط ستادهای استانی محدودیت هایی را در برخی استان ها دوباره اعمال کرده اند که شدت این محدودیت ها بسته به شرایط قرمز یا هشدار هر استان دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح "پیش‌دبستانی در بستر فضای مجازی" از اول آبان به صورت رایگان و با هدف ایجاد وحدت‌رویه و توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان در این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اقتدار و انسجام باید در میان نیروهای مسلح حفظ و تقویت شود چرا که این اقتدار موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی در ماده کامباین مردان و زنان و سرعت ساحلی مردان که از صبح چهارشنبه /30 مهرماه / در زنجان آغاز شده بود عصر پنجشنبه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر شمار بستری‌هایی کرونایی در بیمارستان‌های این استان به 500 نفر رسید که این وضعیت بسیار نگران کننده است، چرا که تجهیزات درمانی بسیار محدوده بوده و تداوم این وضعیت چالش برانگیز خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فهرست شهرستان‌های بحرانی کرونا که قرار است بر اساس دستور رییس جمهوری از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید در آنها اعمال شود، اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: استفاده از جوانان متخصص، توانمند و آموزش دیده استان از مهمترین ملاک‌ها در انتخاب مدیران بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: در حوزه جوانان بیش از سه هزارو 200 سمن دارای شناسه پیگیری در کشور فعالیت می کنند.