شنبه 14 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای نخستین بار با دریافت ردیف از محل فروش سهام در بورس جهت تجهیز تمامی مراکز فنی و حرفه‌ای کشور از سوی رییس جمهوری موافقت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مراکز 16 ساعته استان، آمار مبتلایان مثبت سرپایی کرونا بر اساس تست آزمایشگاهی در استان تاکنون به 20 هزارو 528 نفر رسید که 352 مورد آن طی 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان و جوانان هلال احمر در سطح این استان برای 10 هزار نفر در قالب طرح آمران سلامت خدمات بهداشتی مبارزه با کرونا ارائه دادند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: توسعه انضباط و نشاط اجتماعی یکی از اولویت‌های کاری پلیس و شهرداری است و این 2 دستگاه در این حوزه و اغلب فعالیتها مسیر مشترکی دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: میزان حاشیه و اختلاف فروش خودرو در کارخانه و بازار طی یک سال گذشته در کشور 100 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بین 200 روستای فاقد نانوایی و صعب‌العبور این استان آرد توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مجری صاحب صلاحیت از حلقه های مهم ساخت و سازها است و وجودش می تواند ضامن ارتقای کیفیت ساختمان‌ها و صیانت از سرمایه‌های عمومی و مردمی باشد، ضرورتی که به نظر می‌رسد تاکنون در استان زنجان مورد توجه جدی نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: یکی از پایدارترین و موثرترین روش‌های دفاعی پدافند غیرعامل است و سرمایه گذاری در این بخش، تضمینی برای آسایش و آرامش در مقابل تهدیدات است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به منتفی شدن استیضاح شهردار زنجان و لغو مجوز برخی از نشریات استان بر اساس ماده 16 در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: طی یک ماه اخیر بیش از 300 باشگاه ورزشی زنجان به لحاظ رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، از سوی عوامل این اداره کل مورد بازرسی قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: 38 درصد از مشاغل تا سال 2022 باید متناسب با تکنولوژی به مشاغل جدید سوق یابند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی انتظار داریم 30 درصد و معادل 40 واحد درسی دانشگاه‌ها در راستای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تغییر یابد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید و توسعه سرمایه اجتماعی یک ضرورت ملی و سازمان دادن به آن امری خطیر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: در زمان حاضر وضعیت کرونایی شهرهای زنجان، خرمدره، خدابنده و ابهر قرمز است و مابقی شهرستان‌های استان نیز شرایط بهتری از شهرهای یاد شده ندارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بر اساس گزارش نتایج ارزیابی عملکرد، این اداره کل در سال 98 جایگاه ششم را در بین استان های کشور به دست آورد که در مقایسه با رتبه 9 در سال 97 و رتبه 18 در سال 96، روند رو به رشدی را داشته ایم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به آمار سازمان زندان ها، 90 درصد از افراد آموزش دیده و مهارت آموخته تکرار جرم نداشته اند، از این رو بازسازی موقعیت اجتماعی افراد از طریق مهارت آموزی امکان پذیر است.